Luieremmer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pol, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke luieremmer?

1. gewone luieremmer met een deksel

2. Diaper Champ

3. Nappy Wrapper

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    kheb een gewone emmer met deksel al jaren
    met zakken van het kdv erin en die zak gaat naar het kdv voor recycling van de luiers
    heb de luiers nog nooit geroken hoor met een deksel erop

2. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Wij hebben een nappy wrapper staan, omdat we die gratis van een vriendin konden krijgen. Nog geen idee hoe dat bevalt straks... Op zich heb je geen speciale luieremmer nodig, het is net wat je zelf prettig vindt en hoeveel geld je eraan kunt/wilt uitgeven...

3. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben een luieremmer gekocht maar deze staat werkloos in de babykamer. Wij doen direct een zakje om de luier en dan in de grijze container. Voor de poepluiers gebruiken we een geurzakje. Voor ons was het een onnodige uitgave.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier helemaal happy met de Diaper Champ!

5. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Bedankt voor alle tips hier! Ik denk dat wij maar voor de gewone emmers gaan.

Trouwens... krijg je niet zijn diaper champ als je lid wordt van kinderen?

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een gewone emmer op onze slaapkamer staan omdat ze dan bij ons slaapt in een wiegje en haar dan daar ook verschoon. overdag slaapt ze op haar eigen kamer en wordt ze daar ook verschoont en daar heb ik een Nappy Wrapper. eigenljk is die overbodig want ik woon gelijk vloers en gooi de luier meestal meteen buiten in de prullenbak is net zo handig

7. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik heb wel een luieremmer maar mijn schoonzusje heeft van die plastic zakken waar je de luiers in kan doen dus ik denk dat ik die ook ga gebruiken.

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik wilde ook een nappywrapper, maar ben toch geeindigd met een goed sluirbare gewone emmer. deze wil ik gebruiken icm de biologisch afbreekbare luierzakjes van de etos. zo hou je de geur ook tegen, maar dan wat milieuvriendelijker dan de nappywrapper. het afvalemmertje voor de kattenbakken wordt ook dagelijks geleegd, dus deze gaat in een keer mee.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben een gewone emmer met deksel, voor de poep luiers heb ik luierzakjes met een lekker geurtje eraan, de plas luiers gaan zonder zakje de emmer in. en er hangt echt geen poep lucht in het kamertje hoor.

ik heb me laten vertellen dat vooral mensen die niet een container binnen hand bereik hebben zon dure luier ding kopen.

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb ook de daiper champ erg handig ding.

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier een gewone emmer met deksel. De poepluiers nemen wij direct mee naar beneden.
    Vind het echt onnodig en een overbodige luxe zo'n Nappy Wrapper of Diaper Cham.

Deel Deze Pagina