Wij moeten nog een luieremmer hebben en wat mij betreft kan dit een simpel ding worden. Echter gaf iemand aan dat we ook luieremmer zijn die ervoor zorgen dat er ruimte bespaard wordt in de container? (Word dat dan anders verpakt ofzo?) Iemand hier ervaring mee?
Nee, nog geen ervaring. Wij hebben een Brabantia pedaalemmer gekocht. We hebben er ook zo eentje bij het toilet staan en ik weet al dat deze vrijwel niet ruiken als je plas/poep al dan niet met papier in sanitairzakjes erin gooit. Lang leve een tijdje een kapotte riolering voor die opgedane ervaring.. Ik ben wel benieuwd naar die luieremmer, dus ik lees hier even mee. Misschien is het een seal systeem die de lucht er meer uitdrukt?
Ik heb een simpele afsluitbare prullenbak van Ikea. Zakje erin en klaar. Ruikt niets, is goed af te sluiten. Vond die 'echte' luieremmers zo duur, en dan vooral de navul verpakkingen van de zakken.
Bij de oudste ooit zo'n luier emmer met dure cassettes gebruikt. Maar we zijn er al vrij snel weer vanaf gestapt. Plasluiertjes gingen gewoon direct in de vuilnisbak binnen. En poepluiertjes direct in de kliko achter in de tuin. Ik vind die luieremmers maar smerig. Ook die met die peperdure cassettes. En dat loopje naar de kliko is geen probleem.
Moet je wel een kliko hebben (hier alleen gft en plastic kliko en de rest moet je zelf maar de rest container brengen en om nou met elke luier een km te lopen...) maar dit zou wat mij betreft wel de beste manier zijn. Bijneem eerste roken we het toch nog wel vaak in de vuilnisbak. Nu hebben we een diaperchamp daar kunnen gewone zakken in overigens!
Die plastic luieremmers stinken enorm vond ik. ondanks de luierzakjes die ik gebruikte. Hebben nu een gewone "metalen" pedaalemmer.
Wíj hebben een diaperchamp. Kunnen gewone zakken in. Luiers mogen wij hier gratis inleveren dus willen we zeker apart houden. Erg tevreden mee. Via marktplaats ook niet te duur. Gewoon ff goed schoonmaken
Wij hebben een gewone vuilnisbak op het balkon staan voor de luiers. Daar gooien we alle luiers in met een zakje eromheen.
Korbell luieremmer en navulling is echt een aanrader! Niet zo duur, geurloos en super handig! Te koop bij bol.com.
Wij ook diaperchamp, inderdaad niet zo'n sangenic met belachelijke navulcassete's maar.. vind t echt 1 zo'n ding van de uitzetlijst die bij ons totaal overbodig was, ik nam alle luiers toch mee naar beneden en gooide ze daar weg of in de grijze. Als je t aan mij vraagt, zonde, een luieremmer
Wij hebben de Ubi, redelijk tevreden. Je ruikt niks. We doen er gewone pedaalemmerzakken in maar je moet hem niet te vol doen dan is die er lastig uit te krijgen.. Twijfel nu voor de tweede een diaperchamp te kopen. Kunnen hier ook gewone pedaalemmer zakken in?
Ja maar ik vind het ene herrie ding en hij gaat heel erg snel heel erg stinken, wij hebben juist voor de tweede een ubi haha, na een diaperchamp gehad te hebben.