Hoi hoi, Wij hebben 2 kinderen van 3,5 en 17 maanden oud. We proberen weer zwanger te worden voor de laatste keer Wij zoeken een duowagen met de zitjes naast elkaar die geschikt is voor peuter en baby. Nou kwam ik op de Donkey uit, maar die is te ver boven mijn budget (ook tweedehands). Zijn er meer fijne duowagens met de zitjes naast elkaar?
Zou persoonlijk voor een meerijdplankje gaan. Met die leeftijd zaten ze hier echt niet meer in de kinderwagen. Maar volgens mij is de easywalker ook naast elkaar. Zelf zou ik toch voor de donkey gaan, hebben wij ook en is elke cent waard.
Ik zou ook voor een meerijdplankje gaan. Met twee jaar werd er hier niet meer in de wagen gezeten. Verder kan ik alleen de bugaboo donkey aanraden. Het geld zeker waard.
Tsja hier andere ervaringen, de middelste is net 2 (juli) en hier wel een duo wagen, moet hier alles lopend doen, en ook 8x per dag heen en weer naar school... Vind hij het altijd even leuk erin te zitten? Nee maar dat is dan jammer voor hem. Hij is enorm ondernemend en voor je het weet is hij er vandoor, want hoe hilaaaarisch is het om je te verstoppen in de winkel Hier dus gewoon een duo wagen de donkey (Ligt er natuurljk wel een beetje aan wanneer je zwanger word... wanneer dat over een half jaar is zal je jongste al bijna 3 zijn...)
Je bent nog niet zwanger toch? Ik zou eerst even afwachten hoe oud je jongste gaat zijn als de 3e geboren wordt. Je weet natuurlijk nooit hoe lang het gaat duren. Ik zou dan ook eerder voor een meerijdplankje gaan. Wij hadden eerst de ABC design zoom, maar die vond ik toch niet zo soepel en fijn als ik verwacht had. Dus nu hebben we de Buguboo Donkey en die is echt elke cent waard. Heerlijke wagen.
Wij hebben een meerijplankje gekocht. Onze dochter was 1,5 toen der broertje geboren werd. In de kinderwagen zit ze al een tijdje niet meer. Ik zou op die leeftijd niet meer voor een duowagen gaan.