Luieremmer

Discussion in 'De babyuitzet' started by Buko, Oct 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

Apr 18, 2017
    763
    298
    63
    Ik heb gewoon zo'n klein emmertje, weet de naam van het merk zo ff niet meer maar ze verkopen ook badjes etc, moet je wel elke keer legen dan maar maakt niet zo uit. Koste maar paar euro.

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Ik heb een gewone luieremmer straks. Ik woon op een flat. Ik schep de kattenbak dagelijks dus de luieremmer leggen kan bij het grit in de vuilniszak. :)

3. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

Sep 10, 2017
    544
    322
    63
    Female
    Mijn kind kreeg dus laxeermiddelen eerste half jaar van t leven. Daar gingen zelfs 2 zakjes om want t was te heftig anders. Onze vuilnisbak staat bij de entree en t hoort niet naar bloemetjes te ruiken dat weet ik. Maar wij hebben wel in het begin de fout gemaakt door niet te verpakken in extra plastic zakje. Als er een paar in liggen na zo'n laxeerronde zonder zakje dan ruik je dat helaas echt wel. Door de voedselallergie bleven en blijven de poepluiers heftig ruiken. Veel diarree en kan rustig 3 keer per dag (bijna 2 jaar nu). Extra zakjes zijn heilig. Helemaal als je ergens anders de luier moet verschonen bij bv een restaurant. Is wel zo fris voor iedereen haha

4. manonniii

manonniii Actief lid

Jun 4, 2014
    117
    3
    18
    Verpleegkundige
    Arnhem
    Hier altijd een gewone prullenbak gebruikt. Een pedaalemmer van de ikea. En voor de poepluiers geurzakjes van de action eromheen

5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij hebben wel een luieremmer en nu ook wel nodig aangezien we geen kliko meer hebben en ik niet elke dag wil gaan betalen dat word me echt te gek qua prijs.

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Nooit gekocht en nooit gemist. Ik verzamel plasluiers vaak in een zakje die ik aan het eind van de dag weg gooi en poepluiers gaan gewoon meteen mee naar de container.

Share This Page