Luierinlegdoekjes

Discussion in 'Verzorging' started by Zip, Feb 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zip

Zip Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    1,295
    0
    0
    :( jeetje, ik kan echt nergens luierinlegdoekjes vinden....
    Elke winkel heeft ze zo'n beejte uit het assortiment gehaald, net alsof er niemand meer katoenen luiers gebruikt!

Ik zag ze wel op baby-walz, maar misschien weet iemand nog een ander adresje?

Wordt daar wel een beetje humeurig van....

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

nee sorry, ik geloof alleen baby walz. maar je kan er meer bestellen, en ze sturen op. en je kan evt luierdoekjes wassen of die inlegvellen, zodat je in nood nog wat kan...
    ja, ik vind het ook belachelijk!

3. Danny

Danny Niet meer actief

Ik zag ze toevallig gisteren nog bij de Hema liggen.
    Succes.
    Liefs Danny

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    inderdaad hema

5. Zip

Zip Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    1,295
    0
    0
    ik had zaterdag nog naar de hema gebeld en hier hebben ze ze niet?!

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

De HEMA had ze, ze zijn inmiddels uit het assortiment.
    Bij ons heeft het groene kruis winkel ze. Wat je ook kunt doen is de doekjes waar je je baby's billen mee schoonmaakt (kan ff niet op de naam komen) wassen en die gebruiken als luierinlegger. Het ene merk wil beter dan de andere dus dat is een kwestie van even proberen.
    Ook zou je fleeceinleggers kunnen gebruiken die kun je dan ook steeds uitwassen. Deze fleeceinleggers kun je o.a. bestellen op www.kaatjekatoen.nl ( daar verkopen ze mischien ook nog wel papieren inlegvellen)

7. MollyM

MollyM Bekend lid

Ik gebruik inderdaad ook de billendoekjes (degene zonder poep) die was ik mee met de luiers en (niet pampers) maar bij mij werken die van kruidvat en super de boer best goed. Die kan je een paar keer mee wassen en als inleggers gebruiken. De pampers doekjes worden na 1x wassen al pluizig en onbruikbaar. Succes!

Share This Page