Zweetende baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Que, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Mijn baby is 6 weken oud en ligt te zweten in bed.

Wat meot ik doen. Hij ligt in alleen zijn rompertje met een lakentje.
    Heb hem nu maar in de huiskamer liggen. Zijn kamertje is 27 graden.

Iemand advies?????

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Je kan er met deze temperaturen helaas weinig aan doen. Ik heb mijn zoontje vanavond voor het slapen lekker even met koud water gewassen. En er staat een ventilator op zijn kamer.
    De huiskamer heb ik ook nog even overwogen, maar daar is het even warm als op zijn eigen kamer, dus dat maakt niet zoveel uit.

3. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    poe, hier ook alleen een romper...
    Meer valt er niet aan te doen denk ik....
    Misschien kun je een washandje een beetje koel maken en dat op je kindje deppen...

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Zo min mogelijk kleertjes aan, en de hydro onder zijn lijfje af en toe verversen. Iedereen hier loopt de dubben wat het beste is. Nu hebben ze het te warm, maar na middernacht koelt het weer af en hebben ze het te koud. Moeilijk hoor!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

anders voordat hij gaat slapen even in een badje met iets kouder water dan normaal. Dat heb ik de afgelopen dagen gedaan en Irem koelde daar goed vanaf en bleef daarna ook wat koeler

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb onze kleine man gisteren alleen in luier laten slapen (erg heet in de slaapkamer)

7. Que

Que Niet meer actief

Ik vanacht alleen een romper aangedaan en een lakentje er over heen..... Ook had ik het raam open gelaten. Hij lag niet op de tocht!!

Nee heeft hij het laken weggetrapt en voelde hij ijskoud aan. Gelukkig was zijn temp 37.

Normaal gesproken ligt hij in een slaapzak met lakentje er over heen, maar dat is toch veel te warm nu????

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb haar in een romper en dan in de puckababy... Die is heel dun gelukkig. Verder niets er overheen overdag en vannacht had ik het lakentje eroverheen maar die had ze er al snel afgetrapt. Haar temp blijft gewoon normaal. Nu heb ik t idee dat ze er niet echt last van heeft, ze zweet eigenlijk helemaal niet, enkel bij de voeding als ze op mijn arm ligt maar ga eens proberen er een hydrofiele doek tussen te leggen straks.

9. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Hier gisteren avond precies hetzelfde verhaal, hij kon er gewoon niet van slapen, zo heet was het. En ik hem maar koelen met een washadje en een waaiertje over zijn gezichtje/lichaam. Nou vanavond doe ik hem in een koel badje net voordat hij gaat slapen, anders word het weer erg laat voor hem.

Deel Deze Pagina