Luiermerk Dotties

Discussion in 'Verzorging' started by Noatje, Jan 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Na wanhopig zoeken nara de perfecte luiers... heb ik ze gevonden Dotties... mijn zoontje heeft verschrikkelijke dunne ontlasting en zat elke poepbroek tot zijn nek onder... we hadden pampers, etos en kruidvat geprobeerd en deze lekte allemaal dus door...

Dotties niet, ik heb deze bij de action gekocht maar is dit merk ook nog ergens anders te koop?

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    niemand?

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nee. Ik vind ze ook erg fijn ,maar heb ze vooralsnog alleen bij Action gezien.

4. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

Sep 10, 2008
    1,236
    0
    0
    ik heb ze uit nood ff bij de action gekocht omdat die bij ons op loopafstand is maar ik vindt het persoonlijk bagger dingen hoor, nu al 3x gehad op 1 en dezelfde dag dat ze helemaal zeiknat was, en dat heb ik nog nooit eerder gehad, ik vindt dat die krengen 3x niks opnemen. maar goed tot op heden heb ik ze dus alleen maar bij de action gezien dus zou ze gewoon inslaan als ik jou was.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gebruiken ze zelf niet, dus waar ze te koop zijn weet ik niet, maar ik zag hier laatst wel ergens een topic over dat die luiers uit het assortiment van de action gaan. Misschien even een voorraadje inslaan, anders kan je weer op zoek naar goede luiers ;).

6. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Nergens anders gezien dan bij de Action idd. Helaas. Als ze idd uit het assortiment gaan dan zou ik even flink inslaan.

Share This Page