Zoals de titel al zegt is ons meisje getroffen. Eerst was mamma aan de beurt die was vanaf eerste kerstdag echt ziek, heel erg hoesten etc. En we waren al bang dat het over zou gaan op ons meisje en hebben nog geprobeert dit tegen te gaan door haar ondere andere veel naar oma te brengen maar het helpt niets sinds eergisteren is ons meisje echt ziek. Gisteren had ze al koorts maar het is vooral de hoest die haar zoveel pijn doen, bij elk hoestje vertrekt haar gezichtje en begint ze te huilen ookal is ze aan het slapen ze wordt er echt wakker van. We geven haar al hoessiroop van vsm speciaal voor baby's en luuf voor baby's en gisteren toen ze erge koorts had heeft ze smiddags en savonds een zetpilletje gekregen maar vandaag is ons meisje nog steeds heel erg ziek. Het liefste wil ze dat mama de hele dag haar vast houd en met haar door huisloopt maar aangezien mama twee gebroken armen heeft is dat ook niet zo makkelijk en papa werkt tot zes uur. Hoe lang duurt zo een erge hoest meestal bij een kleintje van 7 maanden? Zijn er nog andere goede tips om haar beter te kunnen maken? Bedankt alvast Groetjes de mama van een ziek prinsesje
Hier is de kleine ook al minimaal 3 weken aan het hoesten en snotteren, al 2 keer naar de huisarts geweest, maar het schijnt gewoon onwijs te heersen en erg lang te duren. Dus het is echt afwachten. offtopic........2 gebroken armen, wat erg voor je !
Hier ook een zieke. Ik ben zelf ziek en nu is sinds gisteren ook onze kleine meid ziek. Verhoging, en braken. Dit is de eerste keer dat ze dat doet, ik wist niet dat ik het zo zielig vind wanneer je kleine lieverd moet overgeven !
Hier ook een meissie die al 4 weken hoest en een zere keel heeft, 4 weken geleden een kuurtje gehad (luchtweginfectie) en het is toen een weekje weg geweest, maar het komt net zo hardnekkig weer terug. Ik ga maandag weer de HA bellen, want dit schiet niet op. Ik vind het ook zooooooo zielig!
Hier ook een zielig klein ziek mannetje. Sinds een paar dagen heel erg hoesten, snotteren, koorts en nu had hij vanmiddag door de diarree ook nog eens luieruitslag! Zoooo zieligg! Ikzelf ben ook al getroffen door de griep maar ja.. moeders kunnen niet ziek zijn he.......