Hallo, We zitten te dubben welke kinderstoel we zullen nemen... Alle ervaringen zijn welkom. We hebben alleen niet een triptrap-budget om het maar zo te noemen.... Graag jullie reacties.... Groetjes
Hoi, Wij hebben vandaag de Fisher price friendly gekocht bij de kruidvat ( was in de aanbieding) ik kreeg het advies om voor thuis 1 met voetensteun te kopen zodat ze er wat langer in kunnen en we hebben de ikea stoel voor bij oma. Deze is zonder voetensteun maar ideaal om mee te nemen of voor bij oma. groetjes
Wij hebben een kinderstoel bij het Kruidvat gekocht, merk Bambino en helemaal van hout. De voetensteun is in hoogte verstelbaar. Alleen hebben ze deze kinderstoel niet altijd in het assortiment, ze verkopen hem misschien 2x per jaar. Hij kostte 40,- Ik had er heel veel positieve reacties over gelezen, vandaar dat wij deze gekocht hebben. Tot nu toe bevalt 'ie goed.
Ikea stoel! Echt een heel fijn ding. Wij hebben ook die van Bambino, maar die bevalt niet zo goed, gaan we over een jaartje ofzo weer proberen.
Wij hebben ook die van Bambino, van de kruidvat. Volgens mij is die trouwens wel vaker dan 2 keer per jaar te koop, ik heb hem een half jaar geleden ongeveer gehaald, en pas hadden ze hem weer. Hij bevalt ons nog goed tot nu toe, we hebben er nog wel een stoelverkleiner in.
Wij gaan zo'n meegroeistoel van de prenatal halen (weet geen merk, eigen merk prenatal misschien). Ze zijn nu ook in de aanbieding!
Lees op deze site vaak zulke positieve reacties over de ikea stoel. Missen jullie bij deze stoel het voetensteuntje voor de kleine niet? De voetjes bungelen zo waardoor het voor een kind niet erg prettig is om lang in te zitten. Of hebben jullie hier een oplossing voor?
Ik heb die van chicco.... Echt een geweldig ding. Kun je op 100 manieren instellen, toen ze 4,5-5 maanden was, kon ze er al in, omdat je hem plat kan leggen. Enige nadeel vind ik, dat je die tuigjes minder makkelijk kan aanspannen, maar misschien doe ik wel wat fout hihi.
hallo, wij hebben de chicco, super uitgebreid maar slecht schoon maken, heb ook de ikea stoel en die bevalt heel goed, alleen hadden we de chicco gekocht omdat ze er snel in kon! ikea is super makkelijk schoon te houden! groetjes
Huh? Hoezo slecht schoon te maken... Hier issie helemaal van plastic (ofzo) Doekje eroverheen en klaar.
Nee die mis ik absoluut niet. Ik vind een voetensteun juist gevaarlijk omdat ze dan heel makkelijk de stoel uit kunnen klimmen (en Eva houdt erg van klimmen). Eva heeft echt geen last ervan dat haar benen bungelen (waarom zou een kind daar last van krijgen), ze zit ook hooguit een half uur in de stoel.
Ik heb ook een Bambino kinderstoel van het Kruidvat maar mij bevalt die ook niet, ik geef 'm aan me moeder en ga zelf een Chicco Polly kopen mede omdat die ook een ligstand heeft!
hier een Brevi Slex. is echt een super stoel. rugleuning is in 2 maten verstelbaar, nu Colin groter is, hebben we zijn rugsteun naar achteren verplaatst, zijn tafelblad is eraf zodat hij gewoon net als ons aan tafel zit. ook dat dingetje tussen zijn benen die voorkomt dat ze onderuit gllijden heb ik er sinds een week af. ze kunnen erin vanaf dat ze kunnen zitten, en hij kan tot een gewicht van 100 kilo dragen. hij krijgt het later op zijn slaapkamer bij een burootje, voor zjin huiswerk. de stoel staat er ook altijd bij met een verjaardag ofzo. volwassen mensen (lichter dan 100 kilo) kunnen erop zitten. zitting is ook in hoogte verstelbaar, zelfs al een soort barkruk te gebruiken dus.
Wij hadden een kinderstoel van de prenatal, maar die beviel niet goed. Ons zoontje kon er heel gemakkelijk uit klimmen. Op mijn werk (kinderdagverblijf) gebruiken we tripptrapps en die vind ik persoonlijk heel fijn. Maar ook hier geen budget om 2 te kopen (was inmiddels zwanger van de tweede). Via de marktplaats hebben we 2 tripptrapps gekocht voor 50,-! Inclusief beugels en stoelverkleiners. En ze zien er nog super netjes uit! Het is even zoeken, maar als je geluk hebt kun je via de mp toch redelijk goedkoop aan een goede stoel komen. Mijn ouders hebben de stoel van ikea, die vind ik ook heel praktisch. Kids zitten er goed in en inderdaad makkelijk schoon te houden. Ook is hij gemakkelijk mee te nemen, voor bijv. vakantie. Enige nadeel vind ik: ik vind hem niet zo heel mooi... En weet niet of ik er heel blij mee zijn als die stoel alle dagen in mijn kamer zou staan . Minke
Wij hebben er ook 1 van de IKEA. Voor 15 euro en superhandig en die kan je ook makkelijk schoon maken. Gewoon in de badkuip schrobben met zeep en een sponsje en glimt weer . Denise