Ik heb al een paar keer dat bed op plaatjes voorbij zien komen. Ik vind hem zo leuk!! Alleen ik kan nergens vinden waar die te koop is en wat hij kost natuurlijk Dit bed: http://www.thekidsdaily.nl/images/sys/headlines/7990239884b0e57c58235d.jpg Iemand enig idee???
Volgens mij is die zelf gemaakt en ik ben wel eens een linkje op mp tegen gekomen zal eens kijken.....
Kan het zo niet vinden en mn dochter is wakker ondertussen. Maar ik kwam tijdens onze zoektoch naar een bed regelmatig advertenties tegen van bedrijven die zulke bedden maken! Dus eigenlijk maken wat jij wilt!
Ik heb ze ooit in het magazine zien staan op de lief! site. Ze hebben nog veel meer leuke kinder meubeltjes te koop. Anders zou je mss het beste een keertje bij een winkel kunnen gaan kijken. Suc6
Ik heb even naar lief lifestyle gemailt, want ik zag op de site het bedje ook staan (als voorbeeld foto) en daar stond achter op lief dus misschien wel van lief zelf. Zel maken is inderdaad ook wel een optie maar geen idee wie zoiets zo kan maken!
Voor de mensen die ook wel benieuwd zijn: Ik heb een mailtje terug gekregen. Dit bed is inderdaad van de Lief! collectie: De afmeting van het juniorbed is 158x92x60 en kost 369,-. De afmeting van het eenpersoonsbed is 208x118x99 en kost 399,-. Het bed met de ster is verkrijgbaar in het wit en het turquoise en het bed met het vogeltje is verkrijgbaar in het wit en het fuchsia. Het bed is te koop bij de lief! winkels en via liefwinkel.nl Ze zijn leverbaar vanaf eind februari
thnx voor de info wist alleen nog niet hoeveel het ging kosten... ik ben eind feb in de lief!winkel wil zo graag dat bed hebben al een tijdje ook al kan me zoontje er nog lang niet in maar het is zo schattig!