luiers action

Discussion in 'Verzorging' started by Chamaro, Dec 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esthers

Esthers Bekend lid

Jul 7, 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Wij zweren bij de kruitvat.We hebben meegedaan aan de luier test we kregen daar diverse soorten luiers opgestuurd.Uiteindelijk kwamen we uit bij de kruitvat we hebben hier geen last van nare luchtjes eb er kan meer urine in.De luiers van pampers kreeg mijn dochter wonder van op haar buik van de klittebandsluiting.Ik vind de kruitvat luier meest op die van pampers lijken alleen is de klittebandsluiting beter bij de kruitvat.En hij is daarbij een stuk voordeliger!Ze hebben regelmatig aanbiedingen en dan sloegen wij ook vaak goed in.
    Dus ik zou zeggen probeer gewoon wat uit dan ervaar jezelf wel wat het beste is!

2. Gem

Gem Actief lid

Dec 14, 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Hier ook een kruitvat fan!
    super luiers!!

Mijn dochter heeft nooit luieruitslag terwijl ze wel sneller is geirriteerd wanneer ze de hele dag pampers aan heeft (krijgt ze op het kdv)
    Verder vind ik ook dat wanneer er in de pamperluier 1x geplast is, je dit direct gaat ruiken.

Bij kruitvat ook nooit last gehad van doorlekken ofzo.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier altijd pampers. in 11 maanden tijd 1x doorgelekt! en dat was eigenlijk mn eigen schuld nog. 1x ah geprobeerd vreselijk. haalde pampers meestal ook in de aanbieding. zoals nu idd bij de etos

4. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hier gebruiken we de luiers van de Aldi. Niks mis mee, prima luiers voor overdag, maar 's nachts gebruiken we toch altijd een pamper. :) Scheelt wel een boel geld hoor, maar 1 pamper per dag...

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Tip nu bij etos 3 voor 20 euro en doe je er een bon van lekker in het leven bij heb je dus 3 pakken voor 10 euro (pampers) nou nergens geen goedkopere luiers dan hoor haha

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zweer bij de luiers van Bumblies!
    Perfecte pasvorm en geen doorlekken!

7. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    kruidvat luiers!

8. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik had eerst Pampers, maar heb een keer een pak bij de Aldi gehaald als proef en ik ben om. Superluiers voor een leuke prijs!

9. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

Dec 16, 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Mijn tantes &vriendinnen zweren bij kruidvat luiers! Goedkoper &zeer goed, geen doorlekken, nare luchtjes e.d.!

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
  11. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Kruidvat rulezz!!

Hahaha, heb ze vanaf dag 1 gehad voor m'n zoon, nu is hij eindelijk zindelijk dus jeej!!
    Maar voor next beeb ook weer trouw voor Kruidvat!

12. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hier ook de aldi luiers. Een keer geprobeerd en ook ik ben helemaal om. Ik vind ze erg op de baby-dry lijken van pampers en ze zijn zeker de helft goedkoper. Kruidvat is ook prima trouwens.

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Hier ook een frequent gebruiker van de lidl luiers. Ik vind pampers klein vallen en had vaak lekkage.
    Hier heb ik bij lidl maat 5 nodig zitten er 44 in voor 7,49 en van pampers heb ik maat 6 nodig en zitten er maar 27 in. Dus ik vind het enorm schelen.

14. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hier in het begin Pampers geprobeerd. Maar daarmee lekte ze vrij snel door. Overgegaan op Kruidvat luiers. Prima luiers, bevielen goed. Laatst een pak bij de Aldi gekocht. Deze vind ik echt fijn. Zijn een stuk minder stug dan de Kruidvat luiers, en ze lekt er niet door.
    Maar geen idee eigenlijk, welke het goedkoopst zijn...

15. Sam1986

Sam1986 Actief lid

Jul 6, 2008
    437
    0
    0
    Kruitvat luiers vind ik dus echt helemaal niets. Wat een stugge rotdingen. Wij hebben ze op een gegeven moment gewoon weggegooid. Naomi heeft eigenlijk altijd pampers en die koop ik altijd in de reclame. Ik heb nog een flinke voorraad liggen. Ook de aldi luiers vind ik redelijk. Naomi krijgt hier nog wel eens luieruitslag van. Enige tijd geleden hebben ze ze veranderd en vanaf toen vond ik ze minder daarvoor waren ze gewoon goed.

Huggies vind ik ook nog wel fijne luiers om te gebruiken, maar kruitvat en c1000 ik vind het helemaal niks.

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Heb nu de luiers van de C1000..Nou wat een rotdingen! Ze zijn hrd en ze lekken door..
    Ik denk dat ik gewoon weer die van pampers ga halen..

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft hele smalle heupen en de pampers sluiten niet lekker aan. Maar die van Kruidvat die zijn weer zo stug en krijgt hij luieruitslag van..

Ik heb nu nog pampers maar ik denk dat ik Huggies eens ga proberen op aanraden van de kraamverzorgster.. Alleen zijn de Huggies ooit wel eens in de aanbieding?!

18. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Wij gebruikten altijd pampers, maar op de een of andere manier stonken die luiers de laatste tijd zo erg. Nu heb ik die van het kruidvat en die zijn ook prima en dat terwijl ze hier toen ze nog heel klein was doorheen lekte. Zo zie je maar dat dat kan veranderen.
    Oh ja ik heb die van de Aldi ook gehad op zich niks mis mee maar ineens lekte ze er doorheen, geen idee hoe en waarom.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Huggies zijn regelmatig in de aanbieding.
    Ook 3 voor 20 euro enzo.

20. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Hier gebruiken we Aldi luiers.
    Daar zijn we erg tevreden over, en belangrijker nog; Kenji lekt niet door!
    Dat was bij Pampers vaak wel het geval.

Share This Page