@yukl,ik heb laatst de ah luiers in de aanbieding gekocht. Als hij ze in de nacht heeft omgehad ,heeft hij 's morgens iets rode billetjes en er plakken soms ook van die cellulose bolletjes aan zijn billen/piemeltje. Dit had ik met pampers nooit. Ik ben er dus ook niet zo tevreden over.
Nog nooit gebruikt! Ik zweer dan ook echt bij pampers en wil niet anders meer!! Maar hoe zijn bijvoorbeeld de Huggie's? Ook nog nooit geprobeerd, ben zo bang dat het gewoon niet kan tippen aan de pampers.
@skye, ik vind pampers helemaal niks Ik gebruik altijd c1000 luiers, die laten iets meer zuurstof door dan pampers, en ze lekt met pampers 'snachts door en met c1000 nooit Huggies kreeg ze uitslag van, maar dat is al wel heel lang geleden dat ik die geprobeerd heb.
Hier iemand die tevreden is over de AH luier. Pampers zijn ook prima en dat vind ik ook van c1000 en lidl luiers. De huggies gebruiken ze op het kdv en heel af en toe plast ie daar doorheen. Ik snap nog niet hoe het kan maar de plas zit dan op zijn rug en dan is dus de achterkant van zijn romper nat.. Ik denk eerlijk gezegd dat het er meer aan ligt wie de luier omdoet en dat zn piemeltje dan net niet goed zit ofzo? Blijkbaar heeft mijn zoon een kontje dat geschikt is voor veel luiers want behalve het huggieprobleem hebben we hier nooit ergens last van.