Vraag over stokke x-plory wandelwagen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Beste mede stokke gebruikers :D
    Onze dochter zit sinds een week of 2 in de wandelwagen met de babyinzet erin. Ze heeft tot nu toe alleen nog maar op de ligstand erin gezeten. Ik vroeg me eigenlijk juist af vanaf wanneer mag de wandelwagen ook op de middelste stand, dus iets meer in de zit stand....? De actieve zit stand de hoogste is nog wat te steil maar mag ze wel al op de middelste stand zodat ze meer kan kijken...? :(

Ik hoor het graag, bedankt alvast :)

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik zou dat pas doen als ze ook kan zitten. Daarvoor zou ik haar vooral laten liggen nog.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    SOfietje: Bedankt voor je antwoordt. Ik heb het weleens geprobeerd gewoon thuis om te kijken hoe het zit, ze vind het helemaal geweldig kan ze goed kijken, maar vroeg me eigenlijk af of dat al wel mocht....of vanaf wanneer het 'gebruikelijk' is dat ze in de tweede stand in de buggy kunnen.

4. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Rond 6 maanden heb ik mijn zoontje laten zitten in de wandelwagen.
    Dat liggen vond hij maar niks,als hij in slaap valt doe ik hem wel in de lig stand.

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Rond 5-6 maanden hebben wij dat gedaan denk ik. Hij kon nog niet los zitten, maar dat maakte niet zo uit. niet te lang en dan niet helemaal recht op natuurlijk. Hij vond het super leuk! Ben het al weer een beetje vergeten, want hij zit nu alweer rijden met neus naar voren:D

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zal het dadelijk ook eens gaan proberen als ik naar het dorp loop zo'n 15 minuten denk ik. Hier binnen vond ze het super leuk het is ook een erge nieuwschierige dame die van ons.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb het vorige week voor het eerst gedaan, wel niet helemaal rechtop maar wel zodat hij kan rondkijken, hij vond het helemaal geweldig

8. Bij mijn oudste rond 5 à 6 maanden gedaan.. hij wilde telkens omhoog komen, dus vond de platste stand dan ook niet zo praktisch. Hij zat er goed in. De rechtste stand pas rond 1 jaar gaan gebruiken geloof ik!

Deel Deze Pagina