Stokke tripp trapp of Tiamo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door girl1988, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wie kan ons helpen ik roep al een tijdje de stokke tripp trapp man roept zal vast een goede stoel zijn maar je betaal ook de naam en kom dan met de Tiamo aan zetten. Hebben jullie tips?

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Volgsns mij is er niets mis met de tiamo. Inderdaad je betaald puur het merk.

3. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje zakte helemaal scheef in de Tiamo stoel (zelfs na het jaar nog, dus lag er niet aan dat hij niet goed genoeg kon zitten ;)), bij de Tripptrapp niet, die zat vanaf het begin af aan al geweldig!! En nu nog, zonder de babysit, is het een super fijne stoel waar hij zelf op kan klimmen en prima mee aan tafel zit!

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb de tiamo, vind triptrap en tiamo er heeel verschillend uitzien. Vond de triptrap te 'strak' voor mijn huis.....
    Triptrap is goed,maar ook tiamo.
    Er zijn ook mensen die zweren bij die van ikea....

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tiamo hebben wij van het ziekenfonds cadeau gekregen toen de oudste geboren was. En voor ons jongste hebben we er zo een bijgekocht. Hele fijn stoelen!

Toen ze rond de 6 maanden waren zijn ze er allebei ingegaan omdat ze toen ook zelfstandig konden zitten. Eerst zakten ze wel wat schuin (had ook een inlegkussen). Maar vanaf een maand of 8 was dat probleem van de baan. Zoon zit er nu in zonder tabletje ervoor, gewoon zo op perfecte hoogte aan tafel. Dochter heeft het wel nog voor haar.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier een tiamo stoel en ik vindt het een mooiere stoel en veel praktischer dan de stokke...

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik kan niet zeggen wat ik van Tiamo stoelen vind, want ik ken ze niet.
    Maar onze tripptrapp bevalt prima!
    Ik vind het een mooie, strakke, en handige stoel!
    Ja, het is niet goedkoop.. maar gaat ook JAREN mee..
    weet dat ik er vroeger ook 1 had en daar mijn hele basisschool tijd op gezeten heb

8. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben ook helemaal pro tripp trapp!
    Heerlijke stoelen en slijten niet snel.
    Wat ik ook heel fijn vond is dat je met de new-born set (heel veel gebruikt hier) je hem vanaf de geboorte kan gebruiken.

9. rums

rums Niet meer actief

Wij hebben de tiamo en zijn daar heel tevreden over.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier straks 3 triptraps.. dus ja, onze voorkeur is wel duidelijk. De tiamo hebben we ook maar die wordt gebruikt voor in de tuin.
    Veel minder mooi, veel minder handig en vooral erg zwaar vergeleken met de Stokke

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    We gaan maar even een keer in de winkel kijken en dan maar hopen dat we er uit komen.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die witte tiamo is ook zo leuk :D

Succes dalijk!

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Komt helemaal goed :) Tenminste dat hoop ik was nooit een twijfelkont maar nu :p

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Gisteravond naar de babydump geweest hebben toch voor de stokke tripp trapp gekozen.

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Het grote voordeel toch wel dat je de plankjes voor het zitten en voeten in diepte kan aanpassen aan het kind.

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier ook de tripp trapp. Super fijne stoel en goed te verstellen. Als ik de krant lees aan tafel pik ik altijd de tripp trapp van dochter ik vind hem zelf ook heerlijk zitten.

Deel Deze Pagina