Hallo Aangezien de andere topics gesloten zijn en ik met vragen zit een nieuw topic Aankomende week bij de kruitvat zijn de Pampers luiers met 50% korting. erg leuk natuurlijk maar omdat mijn kleine nog niet geboren is vraag ik me af wat handig is. Pampers is dan zeg maar 176 (4x44) luiers voor maar 20 euro in de aanbieding. terwijl kruitvat eigen merk luiers sowieso al 160 (2x80) luiers heeft voor maar 20 euro. nou wil ik dus wel een voorraad hebben maar een kleintje. gewoon dat ik de eerste 2 weken door kom. wat raden jullie dan aan? wachten tot kruitvat eigen merk in de aanbieding zijn of de pampers nemen? En als jullie kruitvat aanraden hoeveel korting hebben die gemiddeld? en zo ook voor billendoekjes na veel narekenen en dergelijk zie ik billendoekjes voor ong 90cent voor ong 70 doekjes. Maar zal ik daarvan bijvoorbeeld gewoon 5 verschillende merken rond die prijsklasse aanschaffen en me huishouden daarmee doen en als ik dan weet welke ik fijn in gebruik vind die in de aanbieding kopen Ik zie door de bomen het bos niet meer
Kruidvat luiers zijn sowieso zeer regelmatig in de aanbieding, hoef je geen grote voorraden van te kopen. Wij gebruiken altijd Kruidvat luiers en zijn daar tevreden over. Dat gezegd hebbende vind ik Pampers luiers wel net nog iets fijner, maar het is me het prijsverschil niet waard als Kruidvat luiers net zo goed hun werk doen. Pampers luiers zijn denk ik minder vaak zo zeer in de aanbieding, al hou ik het niet precies bij...Dus als je die liever wilt zou je een paar pakken kunnen kopen. Wbt doekjes zou ik niet teveel in gaan slaan op voorhand. Het is namelijk echt even uitzoeken welke doekjes jij prettig vindt en op welke doekjes je baby goed reageert... Dat gaat in het huishouden niet. Mijn zoontje kreeg van verschillende soorten doekjes uitslag en soms duurde het echt eventjes voor ik dat ontdekt had. Ik heb nu nog een heleboel Kruidvat doekjes liggen omdat ik er wat aan de late kant achterkwam dat hij daar toch, als ik ze wat langer gebruikte, niet heel goed op reageerde...
Kruidvat heeft vaak aanbiedingen, ik zou niets op voorraad kopen, het is afwachten welke bij de bouw van je kindje past of het doorlekt of niet etc etc iedereen heeft andere voorkeuren
Kruidvat zit mooier bij een wat smaller kindje, pampers bij een wat breder kindje. Ik zou daarom niet teveel inslaan aan het begin. Aanbiedingen zijn er regelmatig. Als je eenmaal weet wat goed zit kun je inslaan. Bij een groeispurt kun je een dicht pak van een te kleine maat vaak gewoon omruilen in de winkel
Hier altijd pampers luiers gebruikt. En die zijn echt heel vaak in de aanbieding bij verschillende winkels ook bij supermarkten.
De eerste weken heb ik altijd pampers gebruikt, die van kruidvat vond ik dan stinken als ik hem opendeed, terwijl hij nieteens goed vol was. Nu gebruik ik de luiers van aldi, en als pampers ergens in de aanbieding zijn koop ik die. De billendoekjes haal ik bij de hema. 3 pakken voor 3,- 😊
Ik heb beide keren met 50 procent korting 3x maat 1 en 4x maat 2 ingeslagen. In maat 1 krijg je nog 2 halve pakken (kv en blije doos). Kwam bij de eerste precies uit en bij de 2e moet ik het nog zien. Daarna overgegaan op kv merk. Met 50 procent korting zijn ze dicht makkelijk op mp voor hetzelfde bedrag weer doorteverkopen. En mocht dat even stil liggen dan heb ik vast nog wel een vriendin die ik er blij mee kan maken.
Ik had 4 pakken maat 1 en 4 pakken maat 2 tijdens mijn zwangerschap gekocht. Beide maten ook nog bijgekocht.. In het begin gingen er zeker 10 luiers per dag doorheen, dus dan gaat het hard Zl zit nu in maat 4 en ben overgestapt naar Kruidvat. Alleen voor de nacht heeft hij nog pampers baby dry. Eerst vond ik kruidvat luiers helemaal niet fijn en zl kreeg er uitslag van. Maar toch nog eens geprobeerd en nu gaat het super. De luiers zijn inmiddels ook wat minder stug geworden. luiers heb ik alleen nog maar in de aanbieding gekocht. Pampers heeft om de zoveel tijd prima aanbiedingen en Kruidvat is ook vaak in de aanbieding. 2 grote pakken voor 25 euro of 3 kleinere voor 25 euro.
bij de pasgeborene gebruik ik altijd pampers, erg fijne luier voor de allerkleinste, moet ik eerlijk bekennen dat ik vanaf maat 3 de pampers toch achteruit vind gaan, en dan stap ik over op de luiers van de liddle zo ook de billendoekjes van de liddle vind ik erg fijn, maar mijn kinderen reageerde dan ook erg heftig op de kruidvat luiers vandaar het is soms even zoeken, want het ene kind doet het goed op pampers, terwijl het andere kindje totaal niet tegen die luier kan
Hier vanaf het begin kruidvat luiers gebruikt. Had alleen een gratis pakje luiers van pampers, deze wel opgebruikt, maar kruidvat beviel en zat net zo goed en vond ik aardig in prijs schelen. Ik haal ze altijd in de aanbieding. Meestal iets in de trant van 2+1 gratis of inderdaad 3 pakken voor 20/25 euro. (de 1e 3 maten volgens mij 20 euro en de grotere maten 25 euro). Verder had ik hier billendoekjes van Zwitsal, die vond ik lekker ruiken en fijn in gebruik, had hier op voorhand ook al een doos van gekocht, omdat wij verder ook geen allergieën hebben, had mijn zoontje die wel gehad dan had ik op dat moment naar een ander soort doekje gaan zoeken zonder parfum e.d.
Ik vond de NewBorn van Pampers beter dan die van KV. Dus in maat 1 en 2 gebruikte ik Pampers, daarna stapte ik over op KV of Duits huismerk. Qua doekjes ben ik helemaal wel van die van de Lidl (Toujours) maar die is in NL een stuk duurder als in Duitsland (lees 0,50 verschil op n pak)
Bedankt voor jullie reacties Ik ga gewoon 4 pakken pampers (2x maat 1 en 2x maat 2) kopen. verder heb ik dan nog die proefverpakking van kruitvat en nog een proefverpakking van pampers dus sowieso even genoeg. dan weet ik ook gelijk welke van de 2 ik fijner vind en welke ik daarna bij kan gaan halen! en een klein voorraadje vind ik wel prettig! en hopelijk kan de kleine ertegen! over billendoekjes ben ik nog niet uit maar die zijn ook niet zo prijzig als de luiers natuurlijk, dus daar ga ik nog even een plan voor bedenken!
Ik heb pas luiers ingeslagen nadat de vk een schatting had gedaan naar het gewicht daardoor had ik 4 pakken maat 1. 2 van etos, 1 kruidvat en 1 pampers. De pampers vielen in het begin erg ruim waardoor we veelal kruidvat of etos gebruikten. En luiers zijn altijd wel in de aanbieding. Je hebt ook een website waarop alle aanbiedingen te vinden zijn. Luierinfo.nl is dat. Met de billen doekjes hebben we eigenlijk maar 1 merk getest. Europrofit, is te krijgen bij de kruidvat of trekpleister. 0,69 voor 72 doekjes. Je zou kunnen kijken of je wat pakjes kunt inslaan van verschillende merken en dan testen wat je het fijnste vindt.
Van maatje 1 en 2 vinden wij Pampers toch het fijnst. Vanaf maat 3 hebben we altijd Etos gebruikt. Wij gaan vanaf januari vast beginnen met inslaan.. Gezien ik zwanger ben van 2 en we dubbel zoveel nodig hebben. Gewoon bij de wekelijkse boodschappen steeds iets meenemen.. pak luiers, melkpoeder, billendoekjes, vitamine d..
Goede Toppic kleinegup! Ik ben ze meteen gaan halen 2 keer maatje 1 en 2 keer maatje 2. Dan kan ik iedergeval wel ff vooruit!
He wat leuk ook iemand uit duitsland. Ik heb al wel wat Nederlandse luiers op voorraad. 1 van kruidvat maat 1. 1 van pampers uit babydoos en 1 pak van rossmann een duitse drogist.
Ik ben niet zo merken trouw. Ik haal net wat er in de aanbieding is, of waar ik boodschappen doe. Meestal is dat lidl of AH eigen merk luiers. Maar lidl heeft geloof ik geen maat 1 en 2. Ik ga geen luiers inslaan, ik zorg dat ik een pak van maat 1 heb en dan zie ik wel hoe ik uitkom. Tot nu toe krijg ik grote kinderen. En mijn zoontje heeft na de geboorte nog een tijd in het ziekenhuis gelegen. Toen hij thuis kwam paste hij maat 1 niet meer, hahaha. Voor mijn dochter haalde ik vaak aldi luiers, maar bij mijn zoontje zaten die niet fijn. En nu hebben we geen aldi meer. Billen doekjes haal ik vaak bij de hema, of bij de kruidvat zo'n grote doos in de aanbieding. Maar ook wel eens AH of lidl. Gelukkig geen kinderen met gevoelige huidjes, dus ik ben daar vrij makkelijk in. Als ze maar lekker ruiken, hahaha.