Luiers de deur uit (poging 2)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ladydi85, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit geoefend met mijn kinderen:)
    de oudste trok zelf steeds de luier af toen ze net 2 was en toen hebben we hem uitgelaten, ze heeft nooit geen luier meer om gehad en heeft ook nooit een ongelukje gehad, ze was meteen dag en nacht droog.
    mijn zoon is vandaag 4 geworden en net een maand of 3 zindelijk, ik heb het weleens geprobeerd met stickers etc maar hij was te druk met spelen en dacht er niet aan, na tig ongelukjes op een dag werd hij er zelf aardig nerveus van, toen ben ik er mee gestopt.
    3 maanden geleden zei hij s'morgens zelf dat ie geen luier om wilde omdat hij op de wc wilde plassen en poepen, sinds die tijd dag en nacht droog en geen ongelukjes gehad.
    hoe het nu met de jongste zal gaan weet ik niet, maar ik denk dat ik maar afwacht totdat ze zelf aan geeft dat ze eraan toe is.
    ik ken wel veel mensen die 'fanatiek' oefenen met hun kleine en ze,ze dan idd met 2-2.5 jaar zindelijk hebben,dus het zal zeker kunnen!
    succes ermee! zou idd wel fijn zijn als hij uit de luier is als de volgende komt!

2. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Goh, Suze, zo kan het dus ook nog eens. Ik denk wel dat jouw kindje een uitzondering was, zo met 2 jaar zelf besluiten dat de luier wel weg mag. Knap van haar, dat ze het ook helemaal goed doet ineens! Ik sta er wel versteld van :)

En gefeliciteerd met je zoontje!

3. adi

adi Niet meer actief

Als je het echt op deze leeftijd voor elkaar wilt krijgen moet die luier er uit. Hij moet kunnen voelen wat het betekent als ie niet op potje plast (billen en broek nat, GEEN FIJN GEVOEL). Zolang de kindjes tegenwoordig in die super droge pampers plassen, voelen ze zelf amper dat ze aan het plassen zijn/ geplast hebben.

Dat was de gouden truc van 'vroeger' toen we met zn allen katoenen luiers aan hadden.

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies!

5. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009