Trijntje Oosterhuis bevallen van zoon

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zoon voor Trijntje Oosterhuis
    door onze redactie Privé
    AMSTERDAM - Trijntje Oosterhuis (33) is gisterochtend om veertien minuten voor negen bevallen van een zoontje. De zangeres en haar echtgenoot Sander van den Eeden hebben het ventje Marijn Benjamin genoemd.

De nieuwe wereldburger weegt 3800 gram en is 48 cm lang. "Sander en ik zijn heel, heel gelukkig. Met mij gaat het goed. Ik ben wel erg moe, maar kijk terug op een prachtige bevalling. Ik ga nu heel erg uitrusten, en heel erg genieten. En vooral nog even niet aan optreden denken!", vertelt Trijntje die samen met haar jeugdliefde al een zoontje, Jonas , van bijna twee jaar heeft.

Volgende maand is het alweer tien jaar geleden dat de voormalige Total Touch-zangeres met het nummer De zee haar eerste hit scoorde.

Gefeliciteerd!!

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    We hebben er een tweede zoon bij!
    Geboren: Marijn Benjamin van den Eeden
    Amsterdam, maandag 31 juli, 08.46 uur
    Marijn weegt 3800 gram, is 48 cm lang.
    We zijn heel gelukkig!
    Liefs Trijntje

www.trijntje.nl

Jaaaaaaaaaaaaaah super he!!! ik ben een (grote) fan van Trijntje en vind dit nieuws natuurlijk te gek! Echt heel leuk. Ze heeft het wel goed verborgen weten te houden voor de media, want daar had ze aan verteld dat ze in Oktober was uitgerekend ;)
    Wel heel leuk voor haar dat ze nu 2 zoons heeft. In Dec. gaat ze alweer touren, ze gaat een Kerst tour houden! :D

3. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    oh wat leuk nieuws zeg echt leuk voor hun

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Leuk voor ze zeg. Leuke naam ook. Ik had Merijn in gedachte voor onze zoon, maar mijn hubby vind het niks helaas.

5. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    wat leuk een zoontje

liefs samantha

Deel Deze Pagina