Ok, dus de kruidvat luiers zijn ook wel goed. Miscshien ga ik deze eens proberen. Hetzelfde geldt voor de doekjes van etos. Babylove, valt helaas af. Ik woon te ver van de grens af.
luiers: pampers baby dry, heb die van het kruidvat geprobeerd maar het pak lag gelijk weer in de kast...ik vind ze veel te stug en Jarne lag altijd nat ! billendoekjes: zowel al van zwitsal, pampers en het merk intermarché gehad. die van pampers vind ik tot nu toe de beste
Luiers van Kruidvat bevallen ons erg goed. Pampers bevallen ook goed, maar zijn een heel stuk duurder. C1000 luiers bevallen ons niet. Daar blijft de poep gewoon bovenop liggen, bah. Billendoekjes ben ik al diverse merken aan het uitproberen. Zwitsal vond ik niet zo fijn, ik geloof vrij droog. Pampers kwamen geloof ik meerdere doekjes tegelijk uit in plaats van 1. NehNeh doekjes van de Action zijn lekker nat, maar komen de doekjes niet goed achter elkaar aan. Daardoor moet je steeds dieper graven om een doekje te kunnen pakken. C1000 doekjes met kamille bevallen me tot nu toe het best. Nat genoeg, ruiken goed en komen met 1 tegelijk eruit.
Luiers: Pampers Doekjes: Nivea Baby Op het kdv hebben ze Kruidvat luiers.. Zit eraan te denken om ook maar eens een pak te kopen om die te proberen. Heb een keer luiers van de Jumbo geprobeerd, die vond ik echt waardeloos!
Hier gebruik ik vaak huggies of AH. Pampers vind ik echt stinken. Doekjes vaak bij de Aldi weg...ideaal, afsluitbaar
ik heb een tijdje kruidvat luiers gebruikt omdat ze voordeliger zijn dan de pampers maar Collin had toch regelmatig (ondanks dat ik hem best vaak verschoon) doorgelekt. Ook viel het mij op dat die luiers de luchtjes minder goed absorberen en de hele kamer stonk een uur in de wind als je al 2 tellen de luieremmer open deed. Dus ik ben weer terug naar de pampers gegaan en ik merk dat het toch een stuk minder meurt in de luieremmer en ook het doorlekken doet ie niet meer. voor de luierdoekjes ben ik overgestapt naar de Hema luierdoekjes. ze zijn goed vochtig en ruiken lekker. Ook zijn ze een stuk voordeliger dan de Zwitsaldoekjes.
Hier Kruidvat luiers en doekjes. KV luiers kwamen ook als beste uit de test van KASSA. Pampers doekjes vonden wij niet zo fijn... plakken aan elkaar. KV doekjes plakken niet aan elkaar en zijn niet al te vochtig. Ook oliedoekjes geprobeerd van KV, die zijn wel handig bij luieruitslag, blijft er een olielaagje op de billetjes zitten, zodat de urine en poep er niet in kan bijten. Ons zoontje heeft ook een tijd in het ziekenhuis gelegen na de geboorte en daar gebruikte ze Pampers. Zelfs de verpleging zei dat de luiers van KV heel goed zijn. Maar zo heeft ieder zn eigen voorkeur.
Hier begonnen met Kruidvat, nu ook wasbare luiers (alleen nog KV voor onderweg). Doekjes van Huggies (het goedkoopst bij Action) en Toujour (Lidl).
Nu de luiers van de Aldi en Pampers en doekjes van de hema. Die van de Aldi zijn echt top, Pampers willen nog eens doorlekken maar dat hebben we nog niet met de Aldi luiers meegemaakt. Heb een tijdje Kruidvat luiers gebruikt, vond ze best stug maar ze hielden wel veel tegen.