op 24 januari mochten wij ons melden in het ziekenhuis om ingeleid te worden. ons mannetje had het veels te goed daar binnen in die buik zodat ie 2 weken en 1 dag over tijd was. om 8:45 werd het infuus aangebracht en de vlliezen gebroken.dit viel mij 100% mee.vruchtwater was mooi helder van kleur. om 13 uur werden de weeën zo heftig dat ik ze niet meer op kon vangen en mocht ik met 8cm ontsluiting beginnen met persen.de vk heeft met de laatste 2cm geholpen.het mannetje lag in kruinligging,daar was ie dus ook al eigenwijs in. om 13:52 is ons mannetje geboren.4350gram en ruim55cm lang. ik ben daarbij iets ingescheurd maar niet het noemen waard. zo trots was ik dat hij zonder poespas geboren was. helaas ging de nageboorte er niet uit.na een uur lang geduw op mijn buik en bloedverlies van 1,5liter werd er besloten dat hij gepeld moest worden.ze halen dan de nageboorte operatief eruit onder volledige narcose. al met al mocht ik met mannetje pas zo rond 16:45 eindelijk de borst geven. het was al met al dus echt bloed,zweet en tranen maar ons wondertje is er.het gaat ontzettend goed met ons beiden. kristy
hey hey van harte gefeliciteerd met je zoontje en inderdaad blij dat het goed is gegaan, maar denk dat je na 2 weken en een dag overtijd ook echt wel toe bent aan bevallen geniet lekker van je mannetje groetjes nathalie
Zo, op zich heb je het nog wel snel gedaan zeg! vervelend van de nageboorte. Geniet nu maar lekker van je mannetje!