Hoi meiden, Aanstaande vrijdag en zaterdag krijg je 50% korting op alle pampers bij de etos. Nu willen we alvast wat gaan inkopen voor de kleine. Nu is mijn vraag, hoeveel van welke maat? Wij dachten zelf: 4 x maat 1 (new baby 2-5 kilo, 50 stuks per pak) 4 x maat 2 (new baby 3-6 kilo, 56 stuks per pak) Is dit een beetje reëel? Of zeggen jullie, haal maar meer of minder van deze maten? Onze kleine vent word geschat op zo'n 3500 gram bij de geboorte. Mochten we teveel hebben, dan kunnen we de pakken altijd ruilen voor een andere maat (hebben we al gevraagd). Dus ook als hij er niet tegen kan of wat dan ook. Alvast bedankt voor jullie adviezen!
New baby maat 1 hebben wij maar 2 pakken van gebruikt. Onze dochter paste ze nog wel (geboortegewicht 3040) maar een maatje groter zat al snel toch wat beter. Nu ze haast tegen de 6 kg aan zit gaan we over naar 3. Ik zou persoonlijk dus meer 2 als 1 inkopen.
met 50% zou ik ook al maat 3 kopen Lucas en Elise (4450 en 4045) hebben beide 2 pakken maat 1 gebruikt en dat waren flinke kids.
je krijgt 1 pak newborn 1 bij de blije doos en je krijgt bij de kruitvat tas krijg je ook een pak 1 kruitvat merk Onze dame heeft 3 pakken 1 gehad en 5 pakken 2.
Ik heb inderdaad nog een pak in maat 1 liggen van de blije doos. Daar zitten er 24 in. Ik had zelf berekent ongeveer 8-10 luiers per dag. Dan zouden met maat 1 ongeveer 3,5 week doen. (Totaal 224 luiers). Mijn man zei 6 x maat 2, dat adviseren jullie ook? Stefanie, hoeveel zou jij er van maat 3 kopen? Is dat zo'n goede aanbieding? Lees dat er vaak aanbiedingen zijn, maar had mij nog niet verdiept in de hoogte van de korting. Vond 50% ook best veel! dus daarom willen we alvast gaan inslaan
Zou het niet doen... Wat als je kindje niet tegen pampers kan? Wat als ze er snel uitgroeit? Die aanbiedingen zie je elke maand verschijnen bij etos, kv, ah, Overal!
Ik ga ook alvast 4 pakken inkopen 50% kom je niet maandelijks tegen, Ik koop 2 pakken maat 1 in en 2 pakken maat 2 wil niet mijn hele kast vol hebben liggen en tegen het einde koop ik nog wel wat bij zodat mijn voorraad goed op peil is, ik wil sowieso weer pampers gaan gebruiken hier helaas bij onze zoon gemerkt dat er vele andere merken waren waar die niet tegen kon, maar pampers nooit last mee gehad en die gebruiken ze in het ziekenhuis waar ik de eerste dagen met kleine kom te liggen ook. Hier heeft onze zoon 3500 gram bij geboorte na 5 dagen nog maar 2870 ruim 5 weken maat 1 aangehad! Iemand al ervaring met die sensitive luiers die in de folder stonden trouwens?
Stel dat hij er niet tegen kan dan mogen we ze ruilen, dus dat is geen probleem! Ik heb pampers vaak in de aanbieding gezien, maar geen 50%! Waarom zouden we dan meer betalen dan nodig is?
Dat vermoeden had ik al, vaak is het 2+1 toch? Dat is wat ik ook vaak hoor, dat de meeste juist wel tegen pampers kunnen. Mijn zus werkt op een kinderdagverblijf en zij adviseerde ons ook om pampers te nemen. We zitten dan aardig in de richting denk ik he, met 4 pakken maat 1? Hoelang heeft jullie zoon in maat 2 gezeten? Die sensitive zijn ook niet heel duur he?
Het schijnt dat als je bv geeft je meer luiers per dag nodig hebt dan bij flesvoeding, omdat je dan vraaggestuurd voedt. En bij iedere voeding een schone luier pakt. Ik heb drie pakken maat 1 gehaald; geeft me in ieder geval genoeg tijd om nieuwe luiers te kopen en niet gelijk in de eerste week al naar de winkel te moeten (of manlief). Daarna zie ik wel of de ingekochte kruidvatluiers bevallen, of we liever toch een nader merk willen gaan gebruiken.
Dat wist ik niet.... Op hoeveel luiers zit je dan ongeveer per dag? Ik wil ook graag borstvoeding geven namelijk.
Bij mij wisselt het echt heel erg per dag hoeveel luiers ik gebruik. Ik verschoon niet altijd iedere voeding. En gaat tot nu toe heel goed. Vooral als er korter tussen de voedingen zit verschoon ik niet elke keer. Elke 2 uur een nieuw luier is ook overdreven. Vaak voel ik even hoe vol die is. Had hier 1 pakje pampers uit blije doos en kruidvat luiers maat 1. En had 1 groot pak maat 1 gekocht, geloof dat er daar 80 in zaten?? hmm, dacht ik hoor.. weet het even niet meer. Maar goed, nu gisteren heb ik nog een pak maat 1 gekocht met 50 luiers er in. Had al een paar keer maat 2 aangedaan, toen 1 op was, maar die vond ik nog net iets te groot vallen en had ik het idee dat er zo'n volle zak tussen dr benen hing haha.
hier met 4 weken nog steeds maat 1... 2 is gewoon ruim voor haar kleine lijfje ook al weegt ze ruim 4 kilo! ik ben aan mn 5e pak bezig, ik haal nog 1 pak maat 1 en dan ga ik over op maat 2 en haal ook vast maat 3! ik vind deze luiers t beste voor de dunne bv poep
Verschil bv en kv in luiers? nooit gehoord, geen ondervinding dat daar verschil in zat. Enige verschil is dat zoonlief gewoon poepte als hij moest, dochter vaak wachtte tot ze een nieuwe luier om had... Dus daar zijn er meer door gegaan. Bij allebei maar 2 pakken nummer 1 ingedaan en bij dochter was ik blij dat ze op waren want werden snel te klein (geboortegewicht 3,715 kg). Zou eerder wat meer nummer 2 indoen, maar zeker niet teveel nummer 1. Sommige winkels nemen de pakken ook terug om ze om te ruilen tegen een grotere maat. Maar ze doen het niet allemaal zonder kassabon.
Meestal inderdaad 2 plus 1 of omgerekend plus minus 1, 50 korting. In het zh gebruiken ze ook pampers op het kdv gebruikten ze hier kruidvat luiers daar kon onze zoon echt niet tegen. Als de pakken dicht zijn is etos erg coulant en mag je gewoon terugbrengen bewaar anders de bon gewoon. Ik gaf bij de eerste kv nu wil ik bvgaan doen maar ikdeed onze zoon niet steeds verschonen maat 1 heeft een indicator en poepen zie je snel genoeg. Zal het nu weer zo doen. Ik deed trouwens meestal na de voeding pas verscho en tindens deed die vaak poepen. Onze zoon heeft tot 3 maanden maat 2 gehad.
Schijnt te maken te hebben met de aantal voedingen per dag, althans dat lees ik op internet Uiteraard geen idee of dat werkelijk zo is, het zal toch per kindje anders zijn. Hier nemen ze de dichte pakken gewoon terug, wonen ook in een klein dorp (scheelt misschien ook wat).
2+1 is toch maar 33% korting toch? scheelt ook behoorlijk natuurlijk! Las net wel dat je max 4 pakken per persoon mag kopen. Even het dorp verderop bezoeken dan maar . Denk dat ik voor 4 x maat 1 ga (kan ze altijd ruilen voor een grotere maat mochten het er teveel zijn) en 6 x maat 2 Maat 3 ook alvast inslaan? Mijn man is helemaal fan van hamsteren, dus die haalt het liefste nog meer hahahaha.
Joh dat 4 per klant zal wel meevallen. Als jij gewoon steeds 4 per keer afrekent zullen ze niet moeilijk doen... Als ze uberhaupt al moeilijk doen, wat dat betreft is Etos niet zo noeilijk!
Ik ga bv in de fles, maar ook gewoon op verzoek. Maar bij die nummer 1 zie je als ze geplast hebben. Als die niet gekleurd was, deed ik geen nieuwe luier aan. Is ook al te gek om lege luiers weg te gooien. Daarvoor zijn ze duur genoeg! @ zoe: Pak je man, moeder, vriendin, ... mee naar de winkel. 4 per klant is 4 per klant. Ik hamster ook als ik naar Makro NL rijd hoor En als de Dove 1 + 1 gratis is bij Etos, je moet eens zien met wat een zak ik buiten loop. Maar zo'n kortingen vind je in B niet.