Bedankt voor je uitgebreide uitleg, heb ik veel aan!! Weet jij nog ongeveer hoeveel luiers je per week hebt gebruikt? En vanaf wanneer word dat minder?
Dat is ook best een tijdje! Ik had bedacht om er 4 te kopen in maat 1. Je hebt er dan 200, dus +/- 3,5 week (uitgaande van 60 luiers per week). Of zijn het er veel meer of minder per week? Twijfel nu niet of ik er meer moet kopen
Haha nog een twijfelde zwangere, denk dat 4 weg genoeg is hoor. Je kan ook vanaf 4 kg maat 2 gebruiken toch?
Ons dochtertje is in december 2012 geboren, ik weet het niet heel zeker meer. Ik heb even in haar kraamboekje gekeken. Ik gok op maximaal 8 luiers per 24 uur. Het wordt iets minder als je kindje gaat doorslapen. Wij zitten nu op ongeveer 6 luiers per 24 uur en ze is 10 maanden oud. De billendoekjes waren ook niet aan te slepen.
Hahaha ja die hormonen he Kan echt geen knopen door hakken sinds mijn zwangerschap Daar heb je gelijk in, blijf toch maar bij 4 pakken
Oké, bedankt! Dan zit ik aardig in de buurt met 60 per week... Oh ja, bijna vergeten! hebben laatst een doos bij de prenatal mee genomen, maar die moeten we ook maar even gaan hamsteren
Dames, Ik zag dat de Etos a.s. vrijdag en zaterdag (dacht alle) pampers luiers voor de helft van de prijs verkopen. Max 4 pakken per klant!
Ons meisje krijgt vanaf het begin af al flesvoeding, en we verschoonden haar in het begin 7 keer per dag (bij elke voeding). Tussendoor had ze eigenlijk geen poepluiers. Inmiddels wel, dus nu zitten we meestal op 8 of luiers op een dag.
Wij hebben gekocht 1 pak maat 1 1 pak maat 2 2 pakken maat 3 en een halve pak maat 1 cadeau in de cadeaudoos.. We gaan deze maand nog een pak maat 2 bijkopen. Vind dit een mooi aantal voorlopig.
Ze zeggen dat dat wel uitmaakt, maar dat verschilt volgens mij heel erg per kindje; mijn nichtje kreeg borstvoeding en zat ook op 7 verschoningen per dag.
Meiden, ik heb zojuist even bij de etos gekeken. Alleen zie ik dat de voorraad best beperkt is. Van elke maat liggen er maar een stuk of 5 pakken. Dat gaat moeilijk hamsteren worden
Kan best zijn dat ze het morgen pas in de winkel zetten! Wat ik hier wel eens heb gezien is dat ze dan de hele etalage er vol mee zetten. Maar dat is misschien per etos verschillend. Dat word vroeg op pad gaan voor jou morgen