Ik denk dat ze morgen de hele winkel vol hebben liggen. Meestal als ik bij etos kom staat er een hele hoek vol met pakken luiers. Dus ik denk dat dat hamsteren wel goed komt.
Zo - ingeslagen Je mag er maar 4 pp, en gezien de enorme korting was ik maar vroeg gegaan aangezien ik wel verwachtte dat het druk zou zijn om 9 uur ... en dat was ook zo. Ze gaan hard, iig wel bij ons. Ik heb 2 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2.
Goed bezig!!! hadden ze veel voorraad? Ik heb heeeeel veel mazzel, ze staan al apart voor mij. Zwager is bedrijfsleider geweest hier en heeft even voor mij gevraagd of ze wat apart willen leggen. Erg lief!!
Hier ook ingeslagen Hadden wij geluk, me man is mee gegaan dus 8 pakken gehaald 1 van mt 1 3 van mt 2 4 van mt 3
Er stond een stapel bij de ingang. Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat sommige mensen gaan lopen graven, dus het was al weer een enorm zooitje , alle pakken dwars door elkaar, lege zakken die men gewoon achter zich neerdumpt ... bijzonder altijd. Ik mag niet hopen dat dat de enige voorraad was, want ik kwam om half 10 en ik denk dat een kwart al vertrokken was. Hopelijk hebben ze achter nog voorraad staan die ze bijvullen. Lekker dat het voor je wordt weggezet, hoef je je ook niet te haasten of mis te grijpen.
Erg is dat he... Ik kan daar echt niet tegen!! Mensen zijn zo asociaal als het om een aanbieding gaat!! Daarom haat ik het ook altijd als er uitverkoop in de stad is. Blijkbaar is het dan heel normaal voor sommige mensen om kleren gewoon op de grond te gooien Hmmm dat is niet veel nee, gelukkig heb jij ze al binnen!
Ik ben drie etosssen afgegaan. Heb nu 12 pakken, kan een tijdje vooruit. Ik vroeg bij de kassa aan de mevrouw of ze maat 3 nog had. Die zijn leeggeplunderd om 9 uur zei ze. Mensen stonden voor openingstijd voor de deur . Bij ons waren de stapels nog netjes . Moest wel lachen bouwvakkers en oma's in de rij.
Wow dat is snel gegaan!!! Haha die zijn allemaal mooi op pad gestuurd Jij hebt ook goed gehamsterd!!!
Haha ja. Ben met mijn man geweest. Schijnt dat sommige winkels om half negen al opengaan. Ik was er pas om half tien. Heb jij ook lekker kunnen hamsteren?
Wij willen ook met z'n tweeën gaan halen, maar ik vind het echt heel lastig in te schatten hoeveel we het beste mee kunnen nemen. We zijn wel erg vroeg met halen, maar het is wel echt een mooie aanbieding.
Hier ook in geslagen.. 3x maat 3, 2x maat 2 en 1x maat 1! Bij 2 verschillende etossen, eentje had ook helemaal geen maat 2 meer om 10 uur!! Had thuis al 2x maat 1 en 2x maat 2, dus voor de eerste 3 tot 4 maanden zeker voorzien
@zoe: Hoeveel pakken heb jij achter laten zetten dan? Bij ons hadden ze trouwens alleen maar de gewone pakken van newbaby, dus 45 stuks maat 2 en 35 stuks maat 3. Die grote pakken die jij in jou berichtje noemde op pagina 1 hadden ze hier niet?
@anoniempje25: Het is inderdaad een op is op actie. Het enige wat ze hier om kwart over 12 nog hadden waren een paar kleine pakjes (25 stuks) maat 1.