o en trouwens, ik was vanmorgen meteen om 9 uur... en ik vroeg gewoon of ik nadat ik afgerekend had, nog een keer mocht pakken... Dat mocht wel zei ze! dus 3 keer 4 pakken afgerekend... ook altijd fijn dat je meteen een kaart babyzegels vol hebt
Ik wilde 2 kopen maar die was al helemaal weg, heb nu een klein pakje van 23 stuks maat 1 gekocht. In de blije doos en de doos van de kruidvat zit ook een pak, eventueel kan iemand altijd nog een pak voor me ophalen.
Tip: als ze op zijn kan je tegoedbon krijgen, want er staat geen op=op bij! Ben bij 2 etossen geweest waar ze allebei op waren. we waren met zn 2 dus nu 4tegoedbonnen: bij ene filiaal nog een maand geldig, bij de ander Zelfs onbeperkt, dus kan ik tzt kijken of ik nog nodig heb
ze zijn voortdurend in de aanbieding en die pakken staan alleen maar in de weg 2 pakken maat 1 is wel even genoeg hoor
Ze zijn inderdaad vaak in de aanbieding, maar niet 1+1. Hier een grote zolder, dus ze staan niet in de weg
Ik heb niet alles gelezen, maar bij de etos was het altijd zo dat je pakken pampers mocht ruilen tegen een andere maat, zonder bon en zolang de verpakkingen gelijk waren gebleven. Inslaan dus...