Voor de mama's die geen pampers gebruiken

Discussion in 'Verzorging' started by wennepen, Mar 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

Dec 30, 2008
    908
    0
    0
    Aangezien ik pampers vreemd/vies vindt ruiken als mijn zoontje erin geplast heeft wilde ik andere luiers gebruiken. Ik heb kruidvat merk geprobeerd maar deze pluizen erg en die pluizen blijven aan zijn piemeltje plakken. Nu heb ik luiers van de etos. maar deze zijn erg breed en kort van pasvorm.
    Welke luiers gebruiken jullie?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Je kunt die van de Aldi ook eens proberen. Die vallen best wel hetzelfde als die van het kruidvat. Misschien dat die minder pluizen.

3. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    Wij gebruiken aldi luiers en die bevallen prima, voelen ook iets minder stug als die van het kruidvat

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik gebruik pampers, bij etos 9.99 per paak en zijn ook vaak in de aanbieding ;)

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

:( lees jij wel??

Ik gebruik vaak luiers van de lidl, die zitten bij mijn dochter heel goed.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Die van de lidl gaan alleen pas vanaf maat 3.

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    mischien huggies

8. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik gebruik bumblies
    ideaal
    lekken nie door

9. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    ik heb t bij kruidvat wel eens bij een pak dat die gel eruitkomt, bedoel je dat met pluizen? Want andere pluisjes heb ik eigenlijk nog nooit gehad bij kruidvat luiers. Gebruik ze al 2,5 jaar naar volle tevredenheid. En idd ze ruiken niet in tegenstelling tot de pampers, die roken hier ook heel sterk helaas.

Ik heb ook lidl gehad, die waren ook goed en de c1000 luiers. Maar dan moet er wel een c1000 in de buurt zijn uiteraard

10. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hier ook de aldi luiers. Maatje drie nog en ze bevallen heel goed. Qua maat zijn ze idd te vergelijken met de kruidvat luiers, alleen een stuk minder stug.

11. UmmKais

UmmKais Actief lid

Nov 11, 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pluisjes bij kruidvat luiers heb ik geen last van! Heb je dat bij meerdere pakken of zou het misschien een foutje in dat ene pak kunnen zijn?

Ik gebruik ook kruidvat ipv pampers omdat pampers zo sterk ruiken en ook doorlekken. Aldi luiers zijn ook fijn en het proberen waard. Bumblies vond ik erg tegenvallen.

Maar helaas heb je niet zoveel aan andermans meningen.. het is zo afhankelijk van de vorm/beweeglijkheid/etc van jouw kindje! Proberen dus..

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Hier ook wel eens Aldi luiers. Maar moet zelf zeggen dat ik de geur van de pamper mee vind vallen vind die van aldi vind ik erger ruiken, maar dat kan ook persoonlijk zijn. De Aldi luiers zijn verder heel fijn, lekken bijna niet door en vallen goed.

Welk soort van pamper heb je? want daar heb je ook nog verschil in, ik vind bv zelf de baby dry fijner als de new baby.

13. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier alleen maar huggies. heb van alles geprobeerd. hier vond ik de pampers dus ook zo stinken als mijn zoontje had geplast. uiteindelijk op huggies uitgekomen en niet meer vanaf gestapt.

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier ook aldi luiers...(hubbie werkt daar als filiaalleider dus neemt ze standaard mee.) handig en prima luiers, maar zelf gebruik ik t liefst de luiers van c1000.. fijne pasvorm, lekken niet door etc.. die van aldi lekkern hier heul errug door, maar ik heb dan ook megaveeldrinkers..dus ze plassen danook heul erg veel...zucht..whahaha.. nou ja.. tis idd afhankelijk van de pasvorm bij jou kindje...gewoon blijven proberen..

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij gebruiken altijd Huggies. Nog nooit problemen mee gehad eigenlijk, zit geen geur aan (tenzij er gepoept is :p) en de pasvorm is een stukje smaller dan pampers wat voor onze kindjes erg fijn is/zit.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik gebruik wasbare. Dankzij de vernieuwde pampers is mijn dochter allergisch geworden voor alle wegwerpluiers.

17. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
    Ik vond de Pampers en Huggies ook erg ruiken ook bij plasluiers.
    c1000 vond ik heel fijn in het begin maar vanaf maat 3 hadden
    we regelmatig doorlekongelukjes.
    Doorlekken gebeurt hier trouwens ook bij de pampers en de kruidvat luiers
    op de kinderopvang gebruiken ze die en mijn dochter heeft daar regelmatig een ongelukje.
    Nu gebruiken we Lidl luiers en die zijn perfect niet stug goede pasvorm en geen ongelukjes meer.
    Maar zoals gezegd het is een kwestie van proberen.
    Wat voor de een helemaal geweldig is vind een ander 3x niks.

18. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met de luiers van kruidvat, maar dat is niet jouw vraag. Zelf ben ik ook tevreden over de luiers van de LIDL.

19. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

een vriendin van me gebruikte voor haar dochtertje luiers van de plusmarkt 1 pak is 3.99 dat is vanaf 8 kilo..
    ik ga een keer zo'n pak kopen kijken of het wat is...
    als ik door me voorraad pampers heen ben:)

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik gebruik bumblies, ben er erg tevreden over,

Share This Page