Luiers Kruidvat - jumbopak en valuepak

Discussion in 'Baby en dreumes' started by emma84, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emma84

emma84 Bekend lid

Dec 3, 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Regelmatig zie ik 2+1 aanbiedingen voor kruidvat eigenmerk luiers voorbij komen in folders, maar tot nu toe (ik bekijk deze aanbiedingen nog niet zo lang) zijn het telkens de midpaks waarvoor deze actie geldt.

Kunnen jullie mij vertellen of er ook wel eens aanbiedingen van het kruidvat voorbijkomen waarbij de value of jumbo paks een dergelijke aanbieding hebben?

Of wellicht met de kruidvat voordeelpas? dat daar aanbiedingen voorbij komen voor value/jumbo paks?

Ben heel benieuwd, dan weet ik of ik die aanbiedingen kan verwachten of niet.

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Ik wacht er al bijna een jaar op. Nog nooit gezien... :( De voordeelpas heb ik pas een paar maanden, maar ook daar tot op hede nog niks.
    Flauw, die aanbiedingen van de midpacks. ze zijn per luier dan nog steeds duurder dan als je gewoon een jumbopak koopt!

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Een maandje geleden ofzo was er wel een aanbieding.. op die valuepacks..

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    de value packs zijn weleens in de aanbieding. Ikzelf heb die iig weleens gehaald als aanbieding. Jumbo weet ik niet zeker meer. Hier is t weleens dat ze zo'n avond hebben dat je met een speciaal kaartje (niet je voordeelpas) dan 50 korting hebt op de meeste producten. DAn zijn die jumbopakken wel ideaal :D

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Hmz dan moet ik toch beter op gaan letten! Bedankt dames!

6. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Dan doe je iets verkeerd met berekenen. De aanbieding van de midpacken scheelt niet veel maar is zo,n 3.5 a 4 cent per luier goedkoper.

Vb midpack maat 4 maxi + kost 7.99 euro voor 34 luiers.
    Aanbieding is 2 + 1 gratis. Dus voor de 3 pakken betaal je 16 euro voor 102 luiers. Is ongeveer 15,5 cent per luier

Jumbopack is 72 luiers voor 13,89. 0.19 cent per luier.

7. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    ik heb maat 4, en had berekend ; normaal is 1 luier van de midipak 0.21ct (stond op het kaartje) Nu is de actie 2+1 (deze week nog als het goed is) krijg je dus 1/3 koritng, is dus 0.14 ct per luier. AAngezien ze bij een jumbo pak 0.18ct zijn is dat nog steeds goedkoper dus... paar weken geleden was er ook actie, 3 valeupakken voor 25 euro, en dat was omgerekend ongeveer het zelfde als deze actie...

8. emma84

emma84 Bekend lid

Dec 3, 2012
    603
    0
    0
    Twente
    hmm maar eens even in de gaten gaan houden! kan best wel veel lonen.

Share This Page