Allebei.. ze lekken beide niet door, zowel niet bij de AH als bij de KV luiers. Ik ben minder te spreken over die dure rot pampers,huggies en alle andere huismerken .. dat is hier gegarandeerd doorlekken 's nachts!
ik vind de ah luiers heel dik waardoor het net een grote "maandverband" lijkt en de kruitvat zitten goed bij mn dochtertje en lekken niet door (ook snachts niet)
gebruik al bijna 4 jaar kruidvat en nu met thijs ook. denk dat overvolle luiers wat betreft 's nachts op 2 handen te tellen zijn.
Kruidvat en AH luiers vind ik allebei goed te doen, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor Kruidvat luiers. Die van de AH zijn net wat smaller en worden vrij dik. Ook gebeurt het steeds vaker dat hij kapot scheurt en de vulling naar buiten komt. De kruidvat luiers hebben een bredere pasvorm waardoor we eigenlijk nooit 'ongelukjes' hebben. Uiteindelijk zijn die dus mijn favoriet!
ik vond AH merk helemaal niks, heb ik een keer noodgedwongen gehaald omdat de pampers opwaren maar ik vond ze drama. Kruidvat gebruik ik sinds een maand of 2 en die vind ik erg prettig, daarvoor pampers maar het scheelt toch wel wat per pak vind ik.
die van ah zijn beter,de andere van het kruidvat lekte altijd door, maar nu heb ik altijd de luiers eigenmerk van de c1000 die vind ik 10 keer beter als van de 2 supermarkten die je opoemden/
heeeeeeeeeeeeeel veel luiers getest,kruidvat op nr 1 hoor, die zijn tenminste niet zo dik,en ik verschoon 5 keer per dag voor mijn gevoel,maar er kan altijd nog meer bij,voelt echt niet vol.
ik vind alleen de kruidvat redelijk goed. pampers blijft de winnaar en de rest is niets. veels te dik.
Mm, ben ook wel benieuwd naar de C1000 luiers, toch eens een keer proberen! Ikzelf heb van de beide merken alleen Kruidvat geprobeerd, die vind ik op zich wel ok.
Haha hier ook beiden geen goede ervaringen allebei doorlekkers... Wij hebben nu die van de Aldi die doen het bij ons errrug goed! zowel voor de kleine als de grote (4 'nachts)