slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lunaatje, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hoelang mag een babytje van 3 maand max slapen?
    want die van mij komt al rond 10 a 12 uur.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Volgens mij zit er geen max of min aan slaap. Elk kindje is weer anders en heeft er meer of minder behoefte aan. Mijn dochtertje slaapt ook best veel, maar volgens mij is dat alleen maar goed voor een baby.

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    niet meer dan 12 uur achter elkaar geloof ik. Maar mag wel meer dan 12 uur per dag, Rick komt daar ruim bovenuit..

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    die van mij sliep toen rond de 12 a 14 uur
    cb zei even opletten of hij helder en goed te pas wakker wordt en niet suffig dan is het goed

5. carmpje

carmpje Actief lid

11 okt 2006
    148
    0
    0
    mij is 10 uur verteld. daarom moet ik mijn meisje helaas elke ochtend wakker maken.. soms smokkel ik er wel eens een uurtje bij, maar meer durf ik niet.

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    hier op cb zeiden ze tegen mij dat Jesper niet langer dan 10 uur achter elkaar mocht slapen omdat die kleintjes hun bloedsuikespiegel omlaag gaat en dan kunnen ze in coma raken als die te laag is. Ook Jesper kan soms wel 12 uur achter elkaar slapen...ja dan maak ik m meestal wel wakker. Ook heeft het er mee te maken hoeveel een kindje weegt. Ik geloof dat het vanaf 7 kilo weer wel mag, omdat ik dan over mag gaan op 4 voedingen als Jesper wil...soms zit hij nu al 4 hoor, luister niet zo nauwkeurig naar het cb...

Deel Deze Pagina