Volgens mij zit er geen max of min aan slaap. Elk kindje is weer anders en heeft er meer of minder behoefte aan. Mijn dochtertje slaapt ook best veel, maar volgens mij is dat alleen maar goed voor een baby.
niet meer dan 12 uur achter elkaar geloof ik. Maar mag wel meer dan 12 uur per dag, Rick komt daar ruim bovenuit..
die van mij sliep toen rond de 12 a 14 uur cb zei even opletten of hij helder en goed te pas wakker wordt en niet suffig dan is het goed
mij is 10 uur verteld. daarom moet ik mijn meisje helaas elke ochtend wakker maken.. soms smokkel ik er wel eens een uurtje bij, maar meer durf ik niet.
hier op cb zeiden ze tegen mij dat Jesper niet langer dan 10 uur achter elkaar mocht slapen omdat die kleintjes hun bloedsuikespiegel omlaag gaat en dan kunnen ze in coma raken als die te laag is. Ook Jesper kan soms wel 12 uur achter elkaar slapen...ja dan maak ik m meestal wel wakker. Ook heeft het er mee te maken hoeveel een kindje weegt. Ik geloof dat het vanaf 7 kilo weer wel mag, omdat ik dan over mag gaan op 4 voedingen als Jesper wil...soms zit hij nu al 4 hoor, luister niet zo nauwkeurig naar het cb...