luiers in de aanbieding bij de LIDL 3 pakken voor 18 in de maten: Luiers midi 4-9 kg unisex Luiers maxi 7-18 kg unisex Luiers junior 11-25 kg unisex
Wij hebben altijd Lidl.. Hebben ook bumblies, pampers en c1000 gehad. Pampers heeft hij ook op het KDV. Maar met de Lidl iets minder last van uitslag. Ze zijn wel stugger dan pampers, maar dat vind ik meer voordeel dan nadeel. Die pampers blijven niet altijd goed zitten.. Maar dat laatste ligt ook aan de bouw. Bumblies zijn qua pasvorm helemaal niet zo fijn. En qua uitslag helemaal niet fijn. C1000 was destijds als tussenmaat (4+), beviel redelijk, maar lidl toch beter qua pasvorm bij maat 5.
Ik heb ze ook wel eens gehad en ben er best tevreden over. Normaal is het 22,47 voor 3 pakken. Ik weet in iedergeval dat er in maat 4, 50 stuks zitten.
Bekijk bijlage 50088 staan de hoeveelheden bij Ik ben heel tevreden over deze luiers, dochterlief slaapt zeker 12uur 's nachts en is nog niet een keer door en door nat geweest terwijl met pampers ik 4 van de 7 nachten haar 's morgens in bad kon doen.. verder heeft ze een heel gevoelig huidje en geen last van uitslag met deze luiers