Luiers Lidl...vochtindicator?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lucia, Apr 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo,

Wij hebben sinds kort luiers van de Lidl (merk Toujours) en zijn er heel tevreden over! :D

Maar ik vroeg me wel iets af...op het pak staat namelijk dat je aan de buitenkant van de luier kunt zien of de luier nat is,een vochtindicator dus.
    Dat ding (streepje) zou dan van geel naar blauw moeten verkleuren, het staat zelfs met een tekeningetje uitgelegd maarrreuh...Ik zie het dus nergens! :oops:
    Heb al een vochtige luier vergeleken met een nieuwe, maar ik zie echt nergens verschil!
    Niet dat het nou superbelangrijk is, want ik verschoon haar sowieso bij elke voeding en tussendoor als ze gepoept heeft, maar als het op het pak staat mag je toch verwachten dat het echt zo is? ;)

Wie o wie heeft deze luiers ook, en kan me vertellen dat ik gelijk heb...OF helemaal blind ben? ;)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Nou, ik kan er ook geeneen vinden hoor. Voor ze vernieuwd waren wel, maar hierop echt niet. Eerst dacht ik dat ik blind was, toen dat ik gewoon iets van een verkeerde lading had, maar nu 4 pakken verder ofzo gebeurt er nog niets. Ik ga eens een mailtje naar de Lidl sturen, want dan moeten ze niet op het pakken zetten dat het erop zit.
    Verder vind ik het echt hele fijne luiers.

3. Six

Six Actief lid

May 22, 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Ze gebruiken deze luiers bij ons op het KDV. Sinds een week of 4 zie ik die 'plasstreep' ook niet meer. Daarvoor wel en dan was het echt heel duidelijk hoor Lucia; kan (of eigenlijk dus kon) niet missen!
    Groetjes Six

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb voor bij mijn moeder ook een pak gehaald, best oke !
    Vind de luiers van Etos ook wel goed !

Maar zelf thuis, gebruik ik huggies en pampers, alleen pampers vind ik stinken !

-x-

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb ze ook weer eens tussendoor gehaald
    maar ik heb die streep wel precies in het midden.
    eerst inderdaad zacht geel en als hij geplast heeft word hij blauw.

6. Female

Female Niet meer actief

Nou ik zou wel even navraag doen bij lidl, want normaal gezien kun je die plasindicator echt niet missen en dat was super handig en luxe! ;)

7. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    vroeger zat ie er wel op, maar de laatste 2 pakken ook niet meer
    is het stiekem een bezuiniging?
    Of was de machine-voor-de-indicator stuk?

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ga effe een mailtje naar Lidl sturen, want hier zit-ie dus echt niet op. ;)

9. Dylan2510

Dylan2510 Nieuw lid

Nov 28, 2007
    1
    0
    0
    Ik heb momenteel ook de luiers van Lidl, maar Dylan heeft er al een paar keer doorheen geplast :(

En die plasstrip zie ik ook nergens.. vreemd

10. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Zal eens opletten vanavond, heb pas een nieuw pak. Voorheen zag ik de blauwe streep duidelijk!

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb gekeken en hier wel een blauwe streep na het plassen :D

-x-

12. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    KLopt hier ook lidl luiers
    en sinds ze vernieuwd zijn zit de strip er niet meer op
    zo stom... die man bij de lidl zei dat het niet zo was
    maar ik zie hem ook niet meer hoor

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Sinds de maat 4 van Cien naar Toujours is gegaan zit er geen indicator meer op.
    Beetje stom dat dat er dan nog wel op vermeld staat, was me nog niet eens opgevallen!
    Maar voor wie het merk Cien zijn blijven gebruiken (die zijn er volgens mij nog wel in andere maten), daar zit nog wel een indicator op.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    0800-54 35 463 Lidl servicelijn

Net gebeld en ze hadden er al meerdere klachten over gehad. Wordt genoteerd aan aan de fabrikant doorgegeven.
    Je mocht ook het pak weer terugbrengen, maar dat vind ik ook weer niet nodig.

15. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Maat 3 heeft hem ook niet meer....

16. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik heb vandeweek toevallig hier in Stockholm ook luiers gehaald bij de Lidl en nee, geen plasindicator. Ik heb de midi van Toujours voor Elian.. staan wel leuke printjes op enzo maar verder niets. Het staat hier echter ook nog op de verpakking (in het Engels, Zweeds en Fins, dus het zijn niet precies dezelfde verpakkingen) dat er wél een indicator op moet zitten. :rolleyes:

17. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    hier hetzelfde maar weet eigenlijk niet zeker of het op het pak staat, vond het altijd wel handig,niet dat ik er iets mee deed maar vobd het wel makkelijk

18. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    zijn deze luiers aan de buitenkant van hetzelfde spul als de pampers of meer plastic?

19. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb maat 4 gekocht van toujour, dat was in een liddl die net geopend was en daar zit hij echt op !

-x-

20. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    En nu had ik er weer 1 waar er wel 1 op zat, zelfde pak :(:

Share This Page