1e x naar de kapper

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sillaah, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Wanneer gingen jullie voor het eerst naar de kapper met je kleintje ??
    En mag ik vragen hoe ze dat dan doen, houd je ze op schoot ?
    En wat betaal je gemiddeld voor een baby ?

maik is pas 8 maanden maar zijn haar word me nu echt te lang. ook zweet hij enorm dus wat korter is wel fijn.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier moesten de lange lokken er met 6 maanden af ivm helmpje (helaas), ik hield mijn dochter gewoon op schoot omdat ze toen nog niet zo goed kon zitten..

Betalen hoef ik voor haar nog niet (kapster is een bekende).. Is wel prettig want haar haar groeit zo hard dat ik echt om de 3 a 4 weken moet laten knippen..

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Mijn zoontje had echt onwijs veel haar waar ik geen kant mee op kon.. en erg lange mat in zijn nek heb het met 3 weken al wat bij laten knippen.
    De kapster waar ik heen ga rekend €5 voor 'donshaar' en zodra het dikker wordt €8 t/m 6 jaar geloof ik.

Denk dat je zoontje in zo'n speciaal kinder kapper zitje gaat.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

wij zijn afgelopen weekend voor de 3e keer geweest (bijna 15 mnd). Met 8 mnd was ook de 1e keer. Toen op schoot, ging goed.
    Tweede keer ook op schoot, was een drama.
    Afgelopen zaterdag zat hij in een stoeltje met een stuur eraan.
    Dat ging ideaal.
    Geloof dat het ongeveer 10 euro was.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook een kapsalon met een kinderzitje én een tv met dvd-speler waar kinderdvd bij liggen (teletubbies o.a) . Ideaal: Sturen en tv kijken en m'n dochter zit helemaal stil.. nog steeds haha

prijs verschilt afhankelijk van hoeveel werk het is. Alleen pony of kort matje rekenen ze vaak maar wat en soms niets... Ach ik ga uit van de volle mep ;) en dan kan het alleen maar mee vallen.

6. Storm

Storm Niet meer actief

Wat het kost weet ik niet, mijn schoonzusje is kapster en heeft mijn zoontje geknipt. Hij zat pas met 14 maanden voor het eerst op de kapperstoel. Niet omdat het zo vreselijk nodig was, maar omdat ik hoopte dat het dan eindelijk eens wat zou gaan worden. :D En inderdaad, daarna is het gigantisch gaan groeien :p

7. fafje

fafje Niet meer actief

met 4,5 mnd ofzo hebben we zelf de tondeuse erover gehaald, dat was een makkie...

en laatst toen hij 7 mnd was naar de "kapper"...mijn vriendin is kapster en doet dit thuis...dus gewoon lekker bij me op schoot...en goed vasthouden...veel afleiden en zij knipte heel snel...af en toe pauze..

ik betaal 7,50, geen idee wat het in de kapsalon is

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Tygo was 9 maanden toen de kapster hem knipte. Hij zat toen gewoon op schoot bij mij en met eten en drinken heb ik hem een beetje afgeleid, want hij wilde steeds kijken waar de schaar naar toe ging haha! :D

Mijn vriendin is kapster dus het is gratis voor hem. Dus geen idee wat het zou kosten. Maar ik denk dat het meestal max iets van 10 euro zal zijn voor meer geld valt er bijna niet te knippen volgens mij.

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    De eerste keer was 3 maanden terug of zo. Toen was Noor dus 18 maanden of zo. Haar pony viel in haar ogen en ze wil geen knipjes of elastiekjes in. Dus het moest.

Nou, het was 1 groot drama!

De stoel vond ze nog wel leuk (was een soort van brandweerwagen opgeleukt met bert en ernie), de kap was ook nog wel grappig, maar die schaar......:$ Ze heeft de hele bende bij elkaar gehuild met als resultaat: een bijna even zo lange pony en een scheve achterkant.

1 maand later is mijn schoonmoeder nog een keer teruggegaan om het aan de achterkant recht te laten knippen, toen ging het goed.

1e keer knippen 9 euro, 2e keer 4,5.

Een vriendinnetje van mij heeft haar ventje (9mnd) laten knippen en die was 16 euro kwijt (dat vond ik echt schandalig)

10. Ollie123

Ollie123 Lid

26 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is voor het eerst geknipt toen hij 3 maanden was. Hij is met een flinke bos haar geboren en dit is niet uitgevallen. Na 3 maanden had hij een mat a la new kids en plukken tot over zijn oorlellen.
    Hij is geknipt door de kapper waar mijn man altijd komt. Gewoon op schoot gehouden en hij vond het reuze interessant.
    We betaalde 7 euro, wat ik toch best nog wel veel vond voor 5 min werk;).

11. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    haha het begint hier net eindelijk een beetje te groeien :D duurt hier nog wel even voordat het geknipt moet worden denk ik

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gaat het nog heel lang duren vrees ik voor wij naar de kapper mogen...
    Ze is hier nog zo goed als kaal. Heb 2 maand geleden de tondeuse erover gehaald, ze kreeg wat lange haren bij haar oortjes en voor de rest nog bijna niets.
    Btw, ze is heel licht blond en voor de buitenwereld nog kaal dus niemand die het opviel.
    Het groeit nu wel gelijkmatiger maar heeeel langzaam.

Deel Deze Pagina