Fabian is geboren met een flinke bos met haar, maar gisteren zag ik in zijn pet (voor de zon) allemaal haren zitten. Toen ik met mij vingers door zijn haar ging had ik een hele pluk in mijn handen. Kan het zijn dat hij alsnog kaal wordt? Wie heeft dat meegemaakt? En zo ja wanneer komt het haar dan weer terug? Ik ben zo trots op zijn bos met haar.
Ja helaas kan dat nog altijd... De wijkverpleegkundige vertelde me dat haar dochter zelfs na de 6e maand kaal geworden is
Quinn is ook geboren met een flinke bos haar, maar dat is er mede door berg grotendeels uitgevallen. Nu is het binnen 2 maanden weer helemaal aangegroeid en als het zo door blijft gaan zal hij binnen 2 maand wel naar een kapper moeten want het gaat echt hard! overigens heeft hij nog steeds wel wat nestharen. Deze zijn veel langer en donkerder!
Ja dat kan helaas... Was bij mijn oudeste ook zo. Prachtig zwart haar toen ze geboren werd en met 4 maanden was ze Kojak...
ah en ik dacht al dat ik het me hier zat te verbeelden dat ze wat haar verliest....maar ik zie ook nieuwe haartjes (lijkt krullend eruit te komen )
hier ook hoor noa was geboren met heel veel haar, maar alles viel op een gegeven moment uit alleen boven en onder had ze nog haar.. heb toen alles afgeschoren.. en nu groeit het heel dik en gelijk terug..
Nou het lijkt als of hij daaronder weer nieuwe haartjes krijgt. Hij heeft een hele hoop "lange" haren die vallen volgens mij uit. Ik hoop dus dat het meevalt.
Jayden heeft ook een bos haar. Ik heb een hydrofiel luier onder zn hoofdje liggen in zijn bedje en daar liggen ook altijd wel haartjes op, maarja dat zou natuurlijk ook kunnen door het draaien van zn hoofdje. Ik hoop toch niet dat het nog uit gaat vallen, ben er echt trots op! groetjes Setje