Ik zou graag een voedingkussen willen gebruiken, gezien bij schoonzus en het lijkt me super handig... nu is die bij de hema in de aanbieding..... Iemand ervaring met deze? is ie prettig in gebruik en "dik" genoeg? (weet dat het nog erg vroeg is allemaal, maar moet het toch ook een beetje van de aanbiedingen hebben...)
Ik vind die van de Hema te dun. Als je 'm wilt gebruiken met BV moet je er nog een kussen onder hebben.
ik heb ook die van de hema en ik vind hem ideaal. ik heb hem tijdens mn zwangerschap gebruikt om lekkerder te kunnen liggen in bed en toen alyssa geboren was gebruikte ik hem met het voeden. ik gaf fv en ik vond hem niet te dun. liefs doris
Ik heb het kussen nu zo'n drie weken en spijt dat ik deze heb gekocht. In het begin sliep hij nog wel lekker, maar nu merk ik dat op sommige plekken de vulling al helemaal plat is geworden. Ik zou dus voor een steviger exemplaar gaan.
heb hier vaker gelezen dat het kussen van de hema niet bevalt m.b.t. de vulling die te snel inzakt. vriendin van mij heeft het gewoon opgevuld met ander soort bolletjes. en heeft mooi geprofiteerd van de hema aanbieding
Ik heb er eentje van de hema. Nu een aantal weken. Ik ben er erg tevreden over. Ik gebruik het nu dus nog zelf als ik ga slapen. Wel merk ik dat het gedeelte waar ik mijn hoofd op heb liggen, dat dat wat platter wordt. Ik vind dat wel lekker liggen, maar iemand anders vind het misschien wel helemaal niks. Af en toe even goed opschudden en in model kneden. Ik vind deze trouwens prettig omdat er juist geen bolletjes in zit. Hij blijft dus in vorm. Bolletjes verschuiven en dat vind ik zelf zeer irri. Grtjs, Aleida
Ik heb er ook 1 van de Hema en vind hem helemaal geweldig. Wat slaapt dat lekker zeg. Ik ga hem waarschijnlijk niet gebruiken met voeden. Maar heb hem echt gekocht om beter te kunnen slapen. Alleen vond ik ook dat hij snel dun werd. Maar ik heb een extra hoes erbij gekocht en zeg maar in de hoes die er al bij zat een soort berenvulling zo noem ik het maar even erin gestopr om hem op te vullen en dat ging prima.
Hier ook (tot nu toe) positieve ervaringen met het Hema voedingskussen! Hij slaapt heerlijk, en ook tv-kijken gaat er prima in (voornamelijk door mijn man, haha!). Bij mij is hij volgens mij ook nog niet echt dunner of platter geworden... Voor het voeden weet ik nog niet of hij handig is, maar ja dat zien we dan wel weer! Aan het begin van mijn zwangerschap had ik een voedingskussen geleend van een vriendin. Dat was een hele dure en dikke met van die balletjes er in en dat vond ik persoonlijk juist weer helemaal niks. Ik kon er niet lekker mee zitten of liggen ofzo... Maar misschien is dat juist wel weer fijn om te voeden!
Met slapen prima, met voeden een ramp. Als je zo'n kussen ook wilt gebruiken voor voedingen kan je er beter eentje kopen die gevuld is met van die bolletjes. Die kan je zelf kneden hoe je 'm wilt hebben (die van de prenatal heeft dat). De Hema voedingskussen is voor mij de grootste miskoop geweest.
ik vond het een waardeloos kussen! Hij ligt nu op zolder. Je kunt beter een met bolletjes kopen om mee te voeden! Ik moest met borstvoeden nog een hele bunker met kussens maken om goed te kunnen zitten. In de kraamweek hielpen mijn man en de kraamverzorgster om me te installeren! K dacht echt hoe ga ik dat volgende week zelf doen? Borstvoeding is uitgelopen op groot drama, en ik weet zeker dat als ik een ander kussen had gehad en ontspannen had kunnen voeden en zitten het een stuk beter was gegaan. Voor mij was het de grootste miskoop! J ekunt beter een 10 tje meer uitgeven... maar ik kan natuurlijk niet in je portomonee kijken Succes met de keuze!
ik heb hem maar gebruik hem niet vind hem te dun. heb er ook een met piepschuim balletjes en die is supper
Ik heb er hier ook 1 van de Hema en hij slaapt ideaal. Maar mijn kussen bevat ook bolletjes, jullie Hema-kussens niet dan? Ik heb hem nu bijna 3 jaar en ja hij is nu wat platter. Maar die kussens kun je makkelijk bijvullen. De vorige keer heb ik hem niet veel gebruikt tijdens het voeden, omdat het toen best wel warm was en Ruben elke keer helemaal nat was van het zweten (en ik ook). Ik heb mezelf zo snel mogelijk aangeleerd om te voeden (BV) zonder kussen, omdat je niet overal kussens tot je beschikking hebt.
Ik heb hem ook van de Hema, en ik vindt hem erg fijn moet ik zeggen. Ik heb dan wel alleen maar gebruikt voor het slapen en dat beviel me prima. Ik vindt hem eigelijk ook niet dun of zo. Maar over 3 weken kan ik hem eindelijk gebruiken waar hij voor bedoeld is.
Hij is nu bij de prenetal ook in de aanbieding! Misschieniets betere kwaliteit? Tipje? Die bevalt mij ook goed en denk dat die dikker is dan die van de hema..
Ik heb die van de hema gehad, waardeloos ding. Ben ermee terug gegaan en heb mijn geld terug gekregen. Binnen een paar weken was de vulling helemaal opgepropt en het middenstuk leeg. Ik ken wel mensen die het hema kussen van jaren geleden hebben, deze was destijds gevuld met bolletjes. Ik heb een duurder kussen gekocht na het hema kussen en ben al een half jaar heel tevreden (van doomoo)