luiers marktleider wordt onttroond!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door namoli, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vanaf maat 3 worden ze beter, maat 1 en 2 vond ik ook waardeloos.
    Ik gebruik pampers, kruidvat en etos.

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    tot maat 3 Pampers gebruikt, de Newborn, Active fit en Baby dry.
    vanaf maat 3 en nu in maat 5 bevallen de Lidll luiers het allerbeste.
    zijn absoluut niet stug, stinken niet en het zijn fijne dunne luiers.
    ik haal ze altijd in Duitsland en daar zijn ze nog goedkoper, ben trouwens ook het meeste te spreken over de luierdoekjes (heb altijd de sensitive) van hun

3. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hier ook altijd de luiers van de lidl. Scheelt een hoop geld, en ze doen gewoon wat ze moeten doen.

4. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik blijf helaas toch ook bij Pampers omdat dat de enige echt flexibele luiers zijn. De rest absorbeert net zo prima maar zit volgens mij minder lekker en ik vind het ook belangrijk dat mijn kind zich lekker kan bewegen. Op het kdv krijgt hij kruidvat luiers en die dagen heeft hij altijd rode billen die hij dan thuis niet heeft.

Ik baal er wel van, want Pampers is al eens in prijs gestegen van 9,50 naar 11,50 per pak, en nu zitten er zeven luiere meer in een pak en vragen ze er 15 euro voor!! Ik weiger dus Pampers te kopen als ze niet 3 voor de prijs van 2 zijn maar zelfs dan worden ze al belachelijk duur. Dus om die reden zal ik misschien ooit wel gaan overstappen naar de Kruitvat luiers. Dan houd ik wat Psmoers achter de hand voor de nacht of bij luieruitslag.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Geweldig. Hier worden de lidl luiers dus helemaal 'sompig', de luier wordt aan de buitenkant dus vochtig.
    Hier op volgord:
    Kruidvat
    Aldi
    Niks
    Niks
    Niks
    Pampers
    En echt heel ver onderaan
    Bumblies.

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Vanaf het begin af aan altijd pampers gebruikt, toen na veel goede verhalen die van de aldi geprobeerd en daar was ik eigenlijk heel tevreden over. Een tijd gebruikt en op een gegeven moment kreeg ze er verschrikkelijke luieruitslag van. Weer overgestapt op pampers en de uitslag was zo weg, weer terug naar aldi en direct weer onder de uitslag. Hier dus direct mee gestopt...
    Weer heel lang alleen maar pampers, in de aanbieding is deze ook wel goed te doen... Nu een eerste pak eens meegenomen van de etos en tot nu toe heel tevreden over!

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Pampers en bumblies daar lekt mn zoontje 's nachts ook binnen no time doorheen. Het enigste wat hem een paar uurtjes lekvrij houd ( van 21u tot 3u voeding zeg maar ) zijn bamboe luiers van bv team lollipop met een wollen overbroek. En dan een extra inlegger aan de voorkant erin.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tot op heden alleen nog maar Kruidvatluiers gebruikt voor Aiden, naar volle tevredenheid.

9. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier altijd Pampers baby dry. Tot nu toe nog geen probelemen mee gehad.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza lekte pas door Pampers heen 's nachts toen die verbeterd waren. Nouja, 'verbeterd' dus... ;)
    Die van de Lidl gingen 's nachts ook hartstikke door en uiteindelijk zijn we bij Huggies uitgekomen.
    Overdag wel Lidl, goed genoeg idd, maar die vind ik het kwalitatief echt niet halen bij de Huggies hoor! Niet wat betreft doorlekken, maar ze zijn ook vrij stug, dik, geen fijne pasvorm, (nu hebben wij ook wel tengere dametjes).

11. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Hier nu overdag libero luiers..
    Ik ben er niet kapot van maar ze zijn zo goedkoop.. Wij wonen bij een luierfabriek in de buurt en medewerker mogen daar de "afgekeurde" luiers kopen, vaak is dat omdat de afbeelding verkeerd gedrukt staat oid. Een doos vol kost 10euro, daar zitten 4pakken in á 40luiers.
    Alleen ben ik er dus niet kapot van, ze lekker sneller door als de pampers. Dus vaker een schone luier, maar goed dat is prima te doen als je ziet wat het scheelt.
    Toch zweren wij voor de nacht bij pampers active fit! Ze plast snachts erg veel en hierin blijft ze droog.

12. misa

misa Niet meer actief

Ikvind dit ook een heel persoonlijke keuze. Wat voor de ene werkt, werkt voor de ander jammer genoeg niet. Maar wel leuk om te weten! En fijn dat jullie een goede gevonden hebben.

Pampers vind ik ook 3x niks. Wordt klam, lekt door, ruikt.. Niets aan! Wij gebruiken vaak etos en soms kruidvat. Maar met vlagen ook een nat mannetje hiero.. :(

Deel Deze Pagina