Wij hebben de eerste 2 maanden denk ik in mt 1 gezeten en gebruiken nu sinds een maand of 1,5 volgens mij maat 3
ik heb 1 pak maat 1 uit de prénatal doos, en net een groot pak maat 2 bij de etos gekocht. daar stond op van 3-6kilo, en aangezien wij waarschijnlijk een flinke knul krijgen durf ik het niet aan om veel maat 1 in huis te halen. stel dat ie dat al nit meer past? mocht ik het wel nodig hebben, dan is het zo bijgehaald. ze hebben ook luiers in de AH, en die zijn lang open. ik kijk eerst maar eens hoe groot meneertje is!
Wij hadden 1 klein pak nr1 luiers uit een pakket, en ik had zelf nog een grote gehaald. En ook alvast een nr2 (dacht pampers). C kon na die 1,5 pak nr1 direct door naar die nr2. Dus ik zou niet veel meer nr1 halen dan je de eerste week nodig hebt (1 groot pak). En alvast een nr2, voor het geval je een grote baby hebt. Wij gebruikten ongeveer 8-10 luiers per dag in het begin.
Ik heb nog nooit een groot pak maat 1 gezien, die zijn er toch alleen maar in kleine pakjes? Hier 6 pakken maat 1 gebruikt van Pampers en ook van C1000 (vind ik ook goede luiers) Daarna over naar maat 2. Ik zou sowieso 2 pakken maat 1 in huis halen. Je doet met 2 pakken 1 week. Dan heb je voor de eerste week genoeg. En één pak maat 2. (voor als maat 1 dan al te klein is. Dat pak zit meer in.
lynn, misschien was het ook wel een huismerk. We hebben in het begin bumblies gehad, misschien zijn die er wel in een grote verpakking?
Ik ben van plan de kleine eerst gewone ruften om de kont te knopen, wegwerpluiers achter de hand voor als we weg gaan.. Zeker de eerste tijd.. Lijkt me zo gaaf om de lijn vol te hangen met hagelwit gewassen katoenen ruften... alhoewel die gekleurden die je tegenwoordig kunt kopen me ook wel aanspreken...
Ik heb ooit eens de fout gemaakt om 10 pakken huggies mt. 3 te kopen toen ze half geld waren bij AH. Ten eerste bevielen de huggies minder dan de pampers, en ten tweede was ze na 6 pakken uit mt. 3 gegroeid. (op het KDV hebben ze bij ons zelf luiers) Balen dus. Ik zou dus niet te veel kopen.