lekker gillen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Sinds eind december is ons meisje lekker aan het gillen. Het is zo leuk om te horen. Echt de decibellen zijn nu echt behoorlijk :confused: Maar zodra ik teruggil, gaat zij ook steeds harder gillen. Ze vind het zo leuk om zichzelf te horen. Zo ligt ze ook vaak in bed te gillen 8) Ze vermaakt zich zo prima. Herkennen anderen dit gegil? Ben gewoon nieuwsgierig :D

2. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Ja hoor,

Hier ook...ik geloof dat onze dochter dat deed toen ze een maand of 5 was...gillen en gilletjes geven en als ik dat terugdeed, deed zij het ook weer...zo leuk he!

Helaas doet ze het nu niet meer, ook niet als ik het initieer. Ze oefent nu echt met klanken nu ze 8 maanden is. Papapapapa is favoriet en aaaaaiiiiii is er ook eens, kan ze wel een uurtje volhouden (en dan ben ik het wel zat hoor) :)

3. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Tijn heeft ook sind een week of 2 ontdekt dat hij kan gillen. hij gilt dan ook heerlijk de hele buurt bij elkaar!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    zo leuk. Ik geniet er echt van! Ik kan ook haast niet wachten totdat ze meer gaat kletsen :-d

5. emmie

emmie Niet meer actief

haha, ja hier ook nog steeds hoor! dan zijn ze gewoon vrolijk! ik vind het ook super leuk :D

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo kan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gillen :confused:
    Soms zelfs zo hard dat mijn oren er van suizen :(

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja hoe harder hoe beter, lijkt het soms wel! Maar van mij mag het hoor, ben het nog steeds niet beu. En het is een fase ie toch wel weer over gaat. Vind het wel gezellig zo!

8. Jolandahidding

9 jan 2008
    27
    0
    0
    Emmer Compascuum
    Nou die dame van mij is nu 2 maand en die gilt al heeeel goed! Maar als je terug gilt dan zit ze je aan te kijken van "van doe jij nou :confused: " Hahaha

Erg leuk! :D

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    hahaha. Ook grappig, snapt nog niet helemaal wat voor geluid het is. Zo grappig.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wacht maar tot ze een jaar zijn dan gillen ze hard haha

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wil ik het dan niet meer weten? Waarschijnlijk vind ik het dan niet leuk meer he? Ehm nou gelukkig duurt dat nog eventjes, hahaha

12. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    april de kleinste kan er ook wat van in het ziekenhuis de 1ste nacht ging ze huilen en ze gilde er ook tussen door bij heel hoog en schel
    na 2 maanden of zo deed ze dat niet meer bij het huilen en een sinds een maand of zo is ze weer gaan gillen maar nu voor de lol als ze idd heel erg blij is en dan ook achter elkaar steeds harder en langer me oren suizen er helemaal van zo hard en als ik dan terug gil probeert ze boven me uit tekomen dus dat is geen succes haha
    vind het wel lollig dat ze zo blij is maar mag van mij soms wel wat zachter de andere 2 meiden hebben dat nooit gedaan

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Het scheelt denk ik dat ik hier maar eentje heb, dus die heeft alle aandacht. Dus ze kan ook lekker gillen. Maar wat je zegt, ze gilt idd boven me uit. Hahaha. Ze moet ook altijd erg om zichzelf lachen.

14. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ja april ook is ook zo'n lolbroek haha
    ach het is wel leuk ben allang blij dat ze het niet de hele dag door doet ze heeft gewoon haar momenten en dan moet ik er ook wel erg om lachen hoe ze zich aan het uitsloven is

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jep, hier ook een gillende keukenmeid... eh.. man

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Siem was eerst een 'kletser'maar begon ook rond 4,5 maad erbij te gillen. Hij luistert vooral naar zichzelf en let dan helemaal niet meer op mijn geklets en gegil.

Ik vind het babbelen eerlijk gezegd leuker ;), maar het is idd wel leuk om hem van dat gegil te zien genieten!

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ach zolang ze maar niet de hele dag huilen, vind ik het prima. Maar gelukkig dat Jasmijn niet veel huilt en vooral veel kletst en gilt, hahaha.

Deel Deze Pagina