Aldi heeft per maat andere beestjes...Finn heeft nu een giraf (dacht ik) maat 5. Verder zou ik het echt niet weten!
Super de Boer luiers hebben een blauwe rand met verschillende waterdieren erop en er staat geen merk en geen maat op. Ik heb het over maatje 2 nu. Heb er nu 3voor me liggen met vissen, kreeften en inktvissen. Zal eens moeten kijken of er ook kikkers tussen zitten. Gebruik ze sinds gisteren om te kijken of het wat is. Liefs sas
Op ons kdv gebruiken ze luiers met kikkers erop (en geen andere dieren). Ik weet niet welk merk het is, maar ik zal het eens navragen. Overigens staat hier wel een maat op: op de voorkant staat een klein cijfertje afgedrukt.
Ik denk niet dat het super de boer luiers zijn. Heb even gekeken en zag geen kikkers. Het zijn onderwater dieren die erop staan! xxx sas
Soms zitten er ook verschillende plaatjes op luiers in dezelfde maat van hetzelfde merk maar die in een ander soort verpakking verkocht worden (dus bijvoorbeeld de Pampers maat 4 in losse verpakking van 10.- heeft een ander plaatje dan de Pampers maat 4 die je met twee pakken in een Jumbodoos koopt).