buiten spelen, zwembadje

Discussie in 'Verzorging' gestart door Annemarie76, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Met dit weer lijkt t me wel lekker om met Gijs buiten te spelen.. lekker spetteren met water... maar... we hebben nog steeds geen parasol, dus zitten we nu dus lekker binnen ( OK.. op dit tijdstip slaapt ie ook)

Waar moet ik verder aan denken, voor ik t badje buiten zet en vol gooi met water?

Welke temperatuur gebruik je om t bad te vullen.. t koelt wel iets af, maar om gewoon koud water er in te doen.. lijkt me net ff te koud:D

Ik heb van die zwemluiers voor hem.. die onder een romper, of alleen dat broekje... Hoe doen jullie dat?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou gewoon handwarm water gebruiken en proberen in de schaduw te zetten met een zwemluiertje.

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wij doen lauw water (hetzelfde als met wassen), onder de parasol en alleen een zwemluier om.

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier ook lauw water , met een onderbroekje of gewoon zn zwempakje aan. Gezien ik telkens vergeet zwemluiers te kopen xD
    Oh en natuurlijk wel in de schaduw!

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ben het eens met het lauwwarme water en de schaduw.. Zou thuis geen zwemluiers omdoen, maar gewoon alleen een zwembroekje of lekker bloot.. Have fun!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    In de (half) schaduw, koud/lauw water en lekker in de blote kont:)
    Zo'n zwemluier is zo vies nat..
    En... Goed insmeren! Ook in de schaduw. En wat vaker drinken aanbieden.

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik zet het badje nooit in de volle zon. Doe er een paar emmers koud in. En smeer hem verder gewoon goed in.
    Zwemluiers gebruik ik alleen in het zwembad, ik vind het niet nodig om ze daarbuiten te gebruiken. Die dingen zijn hartstikke duur. Thuis of bij mijn ouders mag hij gewoon in zijn blote billen rondlopen.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

we hadden gisteren een klein badje in de schaduw gezet met een laagje water.

kleine van me zwager en schoonzusje werd er ingezet met een badring en pa en ma gingen best ver weg zitten valt ze om hadden ze niet gezien maar een vriend van ons wel en heeft haar dus gered. snap het niet dat je niet bij je kind blijft

verder goed insmeren ook in de schaduw

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb gistermiddag later een afwasteil met water gevuld.. 2 kleine bekertjes erin.. en spetteren maar..
    We zaten lekker voor huis,. in de schaduw van de bomen langs de weg..

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij hebben J gister ook voor het eerst buiten in het badje gedaan. Wat een plezier! Gewoon lekker in zijn blootje trouwens.

11. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik zet altijd het zwembadje neer zodra mn dochter naar bed gaat. Gewoon koud water vanuit de tuinslang erin. Badje staat in de volle zon en warm zo in die 2 a 3 uur op tot lauw water. Zodra mn dochter wakker is zet ik de parasol op en zit ze er lekker in de schaduw in.

Scheelt mij weer zeulen met emmers warm water ;) en wordt in die tijd echt wel lauw genoeg voor mn dochter. Het grote zwembad waar we wel eens gaan zwemmen is kouder.

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zet het badje in de schaduw en doe er lauw water in. Ze spelen lekker in hun blote niksie

13. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier ook het badje onder de parasol.
    Water haal ik uit de thermostaatkraan,gelijk de goede temperatuur.
    Van te voren goed insmeren en dan hup in de blote kont in het water.

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier in de tuin geen zwemluier maar een gewoon zwembroekje, badje met lauwwarm water in de schaduw en gewoon maar een paar emmertjes erin en wat bekertjes en een klein gietertje, is al goed genoeg voor die kleintjes.

Deel Deze Pagina