Hoi meiden. Gisteravond gingen we eventjes bij de overbuurvrouw wat drinken. Babyfoon mee want zoonlief lag al in bed. Een gedoe en gehannes om een plek te zoeken waar het ding linkte met het basisstation. 300 meter moet kunnen volgens het boekje...De overbuurvrouw zit op 20 meter??? En dat ging dus al met moeite. Het is een Avent van 5 jaar oud. Gewoon een basismodelletje (zonder muziekjes/camera oid) Manlief begon dus al te drammen... conclusie: er moet een nieuwe komen. Welke raden jullie aan?
Van de week een onderwerp over geweest met wat reacties.. Misschien die even opzoeken voor evt wat tips?
Ik heb een luvion grand elite deluxe. Met camera en terugspreekfunctie. Kan ook opnemen met een micro sd kaartje. Echt perfect, ook als je naar buiten of iets dergelijks gaat.
Ik heb ook een Avent maar dan een nieuwere, zo eentje met DECT. Als ik buiten loop heb ik ook nog goed bereik. Zeker 300 meter. Misschien ligt het aan de ouderdom van het apparaat? Zou het anders niet weten.
Wij hebben een Alecto DBX-82. Ik heb het bereik een keer getest met mijn oudere kinderen en ze konden het hele dorp door. Dus zeker een goed bereik.