Beeld babyfoon met ver bereik (géén wifi/3g camera)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Inge88, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Wij zijn in het bezit van de Luvion Grand Elite. In het vorige huis en op ons tijdelijk adres heel tevreden geweest met deze babyfoon, bereik was altijd super goed.

Nu zijn we verhuisd naar een nieuwbouw woning. Onze dochter ligt op de tweede etage en de babyfoon red het maar tot onder aan de trap (begane grond) :( Dan zouden we nog een deur door moeten en vervolgens zo'n 12 meter verderop is onze zithoek en daar willen we de babyfoon hebben. Dat lukt dus niet. Theoretisch gezien zou de babyfoon het moeten halen maar dat doet 'ie dus niet.

Heeft iemand nog andere suggesties voor beeldbabyfoons die wel een flink bereik hebben? Ik wil geen wifi/3g/ip camera of wat dan ook want dan heb je dus vaak alleen beeld als de baby beweegt of geluid maakt en ik wil liever continu beeld. (Net als de Luvion). Ook zou het handig zijn als ik er een tweede camera op aan kan sluiten voor nummer twee straks :)

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik denk dat dat een moeilijke opgave wordt.
    Je luvion red het waarschijnlijk niet door de betere isolatie waardes van je nieuwbouw huis.
    Hier ook de grand elite in een nieuwbouw woning maar hij red het net maar onze smurf ligt op de eerste verdieping.

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Jo85: Ja heb net even met de Luvion klantenservice gebeld en ze zei hetzelfde. Lastig :( Misschien dan toch een wifi camera oid..

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Vreemd. Onze Luvion redt het wel tot op de tweede verdieping. Maar wel oud huis, dus waarschijnlijk zijn jullie inderdaad beter geïsoleerd. Geen idee welke dan nu beter zou zijn voor je...

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dat is het probleem :( Volgens mij zijn die van Luvion al het beste?

Ik heb zitten kijken voor zo'n wifi/ip camera maar het lijkt me toch echt niet handig dat je niet gewoon continu beeld hebt..

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Och, daar zou ik me echt niet druk in maken. Wij zetten onze Luvion ook voortdurend op scan, zodat hij alleen opspringt als dochter (veel) beweegt of lawaai maakt. Ik vind dat best gemakkelijk zo.

7. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ja maar dat lijkt me zoveel batterij in te nemen op mijn telefoon of ipad, de hele tijd aan of uit? En die iphones zijn al zo snel leeg!

Ik zal het allemaal eens even goed uit gaan zoeken haha!

Deel Deze Pagina