Hallo allemaal, Misschien is hier al eens een topic over geweest, maar toch de vraag: * welke luiers/pampers gebruiken jullie en zijn het beste in prijs/kwaliteit verhouding* Groetjes Alexandra
Gewoon de aanbiedingen afgaan.. Kruidvat luiers zijn slecht, voor de rest heb ik nog niet iets gevonden wat duidelijk beter is als de rest
Heb ook kruidvat en etos merk geprobeeerd maar vond ik echt niks, ben bij pampers gebleven. En elke keer in de aanbieding gekocht.
Moeilijke vraag want wat voor de een geweldig werkt, daar kan de ander niet tegen of lekt er steeds mee door. Dochter kan niet tegen huggies. Bumblies vind ik vreselijk. Maar Etos gaat hier prima, ze vallen wel groot. Ik gebruik vooral pampers die ik altijd in de aanbieding koop.
c1000m luiers zijn ook echt super! Zijn ook als beste getest. maat 4+ zitten 70 in en kost 11euro. new born zitten er 28 in en kosten 4 euro. Huggies vind ik maar niets, ze voelen vaak vochtig aan. Pampers lekken vaak aan 1 kant
Ik ben een groot aldi-fan. Zeker de helft goedkoper als pampers en minstens zo goed. Niet zo dik en stug als kruidvat.
Ik ben erg fan van Lidl-luiers, daar ben ik blijven hangen na een hoop uitproberen. Kruidvat krijg mijn dochter uitslag van, voor de rest niks mis mij. Met huggies lekkage. Met pampers moet ik een maat groter kopen anders ook lekkage. Bumblies ook lekkage Het is echt uitproberen, het is zo verschillend per kind.
Wij gebruiken overdag de aldi luiers en voor de nachten de pampers. Wat kost een pak C-1000 luiers en hoeveel zitten er in 1 pak? Weet iemand dat?
Pampers Active Fit... Koop ze altijd tijdens de aanbiedingen. En heb meerdere merken geprobeerd maar vind de Pampers echt het fijnste!
Ik gebruik voornamelijk wasbare luiers voor mijn zoontje, voor mijn dochtertje gebruikte ik meestal de luiers van de Lidl of C1000. Nu is ze bijna zindelijk en gebruik ik die oefenbroekjes van de Lidl. Die van de C1000 vind ik de beste prijs-kwaliteitsverhouding hebben, maar de oefenbroekjes van de Lidl vind ik weer fijner dan Pampers of C1000. Ik heb aardig wat luiers geprobeerd, Kruidvat, Bumblies en Aldi vond ik niets, maar het kan ook aan de bouw van je kindje liggen.
Altijd pampers gebruikt maar de laatste tijd stonken die bij ons altijd heel erg (terwijl we heeeel regelmatig verschonen). Ik dacht iedere keer dat onze dochter haar grote boodschap had gedaan en 9 van de 10 keer bleek het niet zo te zijn. Aldi ook gebruikt maar die lekten op een gegeven moment, maar zo op zich wel een fijne luier. Etos vind ik dik en stug en nu gebruiken we kruidvat. Die zitten fijn bij onze meid terwijl deze in het begin ook doorlekte nu niet meer.
Hier het liefste pampers baby dry. Ze zijn lekker dun. Soms kruidvat. Nu zijn de pampers weer overal in de aanbieding, 3 voor 20 euro, dus heb weer de hele zolder vol liggen
Als je naar www.voordeelmuis gaat en gaat kijken bij pampers aanbiedingen dan heb je genoeg keus. Ik loop altijd de supermarkten etc. af voor deze aanbiedingen van pampers. Zo betaal ik eigenlijk nooit mer dan 6,50 per pak.
inschrijven bij lekker in het leven, dan krijg je kortingsbonnen van de Pampers, 3 pakken voor de prijs van 2.(10 euro eraf) Als je dan even wacht op de aanbieding bij de Jumbo, indien in de buurt, dan zijn 3 pakken voor 26,50 en gaat er nog eens 10 euro van het bonnetje af. Bij andere winkels stellen ze dit in de computer in, dan geld het bonnetje niet, Jumbo doet dat niet...
Pampers, maar ook regelmatig C1000 of Huggies als die in de aanbieding zijn ofzo. C1000 zijn prima (68 stuks voor 9,94 in maat 3), Huggies voelen vaak vochtig aan idd. Pampers vind ik het fijnst! In de aanbieding zijn de pampers vaak even duur als de C1000 luiers.