Luiers/Pampers

Discussie in 'Verzorging' gestart door Alexandra1988, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou sorry, maar ik ben juist echt superblij met m'n kruidvat luiers! Ik kan er niks slechts aan vinden :D Mijn dochter zit vanaf haar geboorte in de kruidvatluiers, nog nooit uitslag gehad (ja van de diarree) en lekt nooit door. Ik vind Pampers juist niks. Lekten hier door en voelen snel vochtig aan de buitenkant.

Qua prijs/kwaliteit ben ik supertevreden over de kruidvat dus! Maar dat is mijn mening he ;)

2. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik hier ook kruidvat, nog nooit doorgelekt,
    Ook s'nachts niet en dan heb ze hem toch aan van 18;00 uur tot de volgende ochtend 7:00 uur.
    En ook een mooie prijs.
    9,99 voor 56 luiers

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Ik zweer bij de papers dry
    deze week is er een aanbieding bij de COOP 2 pakken voor 12 euro.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tot nu toe alleen pampers gebruikt, maar meer omdat ik zoveel pakken luiers heb gekregen van ouders, schoonouders en buren die nog over hadden. Oja 1x kruidvat gekocht maar L. vind die niet lekker zitten heb ik het idee.. weet niet waarom, gevoel zeg maar..

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier gebruiken we pampers baby dry, deze zijn lekker dun en ik heb er eigenlijk nooit echt problemen mee. Die van de kruitvat zijn eigenlijk ook prima, maar ik vind ze wat stug.
    Als de pampers in de aanbieding zijn, dan koop ik altijd meteen in voor een maand, en deze week is er een aanbieding, dus dat wordt weer inslaan.

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hier ook altijd pampers active fit. Zit ondertussen in maat 5, koop ze ook altijd in de aanbieding. Maar het is mij opgevallen dat ze dunner zijn dan voorheen, is er wat veranderd? Het lijkt nu wel alsof de achterkant geen beschermlaag heeft.
    Zijn er meer die dit zijn opgevallen?? Ik vind de kwaliteit namelijk verslechterd.

7. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier eigenlijk altijd kruidvat luiers en niks geen problemen mee.
    huggies en pampers lekker door.
    c1000 zijn heel erg stug.
    aldi en lidl luiers zitten op de een of andere manier niet goed.
    laatst euro profit(bij kruidvat vandaag) geprobeerd eerste 2 pakken zaten goed en nu beginnen die ook langs de zijkanten te lekken.
    dus ben zeer tevreden over de kruidvat luiers.
    90 of 92 luiers voor 14 euro

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier al vanalles geprobeert voor onze buikslaper.
    maar ik blijf toch bij de pampers.

mijn bevindingen:
    kruitvat: overdag om de 3max 4 uur verschonen.in de nacht na een uur op zijn buik was hij zijk nat! gister weer eens geprobeerd heb nog 2 pakken staan en na een uur het hele bed zijk nat! heb ze dus nu gedoneerd aan onze grijze vriend ;)

lidl was ook echt fijn vond ik te dik en stug.

c1000 vond ik wel fijn maarja weer dat buikslapen ;)

ik koop pampers altijd in de aanbieding en als de bonnen binnen zijn(wanneer komen ze weer eigenlijk?) koop ik altijd 6 pakken net zo makkelijk.heb nu ook al een vooraad van 6 pakken liggen

9. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Niemand ervaring met AH luiers?

10. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Wij hebben wel eens de AH-luiers gebuikt, maar vind zelf de C1000 toch fijner.
    Nu Amber in maatje 3 zit gaan we weer over naar de C1000 luiers. De kleinste 2 maten daarvan zijn echt verschrikkelijk dik en stug maar vanaf 3 zijn ze echt lekker zacht en flexibel. En weinig lekkage. Met pampers wel redelijk vaak.

Bumblies hebben we bij Nienke wel eens gehad, maar dat was echt niks. Kruidvat is ook wel goed en voor de rest geen rare merken geprobeerd eigenlijk.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij gebruiken altijd Huggies. Prijs vind ik niet zo heel belangrijk, maar we kopen ze toch lekker wanneer ze 3 pakken voor 20 euro zijn :p, waarom meer betalen dan nodig is.

Kwaliteit vinden wij prima, eigenlijk nog nooit doorheen gelekt oid. Alleen een keer of 3 een spuitluier gehad die bij de rug omhoog kwam de luier uit...

Maar het gaat ons voornamelijk om de pasvorm, de luiers van Huggies zijn wat smaller dan de luiers van Pampers (hebben we de eerste weken gebruikt bij de oudste twee). Gezien wij vrij smalle kindjes hebben zitten Pampers voor geen meter en de Huggies zitten prima en sluiten netjes aan.

12. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @sanell

wat heeft je kindje een mooie naam;);)
    hihi

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik had in het begin huggies en ben daarna overgestapt op pampers baby dry...zitten ideaal nooit doorlekken ed..

koop ook altijd alleen in de aanbieding sla ik gelijk een voorraadje in:)

14. Ik had vanaf het begin gelijk pampers, ze vallen wel wat breed bij mijn zoontje maar voor de rest echt prima zelfs al heeft hij de luier veel te lang om dan lekt hij niet door. (mijn man is het wel eens vergeten had hij de luier bijna 12 uur aan :$)
    Dus ik blijf nog gewoon bij pampers, haal ze altijd in de aanbieding dat is toch vaak zat :)

15. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik ben begonnen met pampers baby dry en toen ze meer ging bewegen de active. Die lekte nooit terwijl ze echt een natnek is.
    Ze roken wel heel erg. Ik rook gewoon als ze geplast had.

Toen ze ongeveer een jaar was overgestapt naar de kruidvat luiers. Ideaal! Geen urinelucht meer en nooit gelekt. Dat terwijl deze wel lekte toen ze baby was!

16. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hier ook overdag de Kruidvat-luiers en 's nachts de Pampers Baby Dry-luiers, maar die lekken zo nu en dan nog wel. Dus misschien dat ik ook wel voor 's nachts overstap op de Kruidvat-luiers.
    We hebben ook een poos de C1000-luiers gehad, maar ik vond de overstap van de ene naar de andere maat zo groot. Dus toen heb ik een soort van tussenmaat gezocht. Eerst de Pampers Active Fit gehad en uiteindelijk bij de Kruidvat-luiers uitgekomen en die gebruiken we dus nog.
    Luieruitslag kennen we hier niet. Heeft ons zoontje nog nooit last van gehad.

17. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Kruidvat. Nooit problemen mee gehad (geen uitslag, lekkage of wat dan ook), goedkoop en zien er prima uit.
    Soms in een extreme aanbieding koop ik wel eens pampers, maar daarvan sluit de pasvorm niet goed aan bij mijn kleine meisje, en voor 's nachts vind ik ze waardeloos. Dan worden het van die enge glibberige gel-dingen. Overdag is het wel een voordeel dat pampersluiers dun zijn, het lijkt me dat ze zich dan beter kan bewegen. Maar dan trek ik ze pas aan als ze een poepbroek heeft gehad, want daarvoor vertrouw ik pampers niet genoeg. En ik vind ze meestal lelijk, met van die grote dominante afbeeldingen van monsters of wat dan ook die dwars door die schattige rompertjes heen schijnen.

Deel Deze Pagina