Luiers ruilen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Myself82, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myself82

    Myself82 Actief lid

    27 feb 2012
    336
    0
    0
    Goedemorgen,

    Ik heb al diverse keren gelezen dat je bij Etos/Kruidvat altijd luiers mag ruilen voor een andere maat als je ze daar gekocht hebt. Wie heeft daar ervaring mee?

    Ik wil nu namelijk drie pakken kopen bij Etos voor na de geboorte maar gok maar op 2 pakken maat 1 en 1 pak maat 2 maar je weet natuurlijk nooit wat het wordt.
     
  2. Poppe

    Poppe Bekend lid

    3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Bij mij mag dat ook altijd wel, ook zonder bon.

    Maar ik kom dan ook altijd bij dezelfde Etos op 50 meter van mijn huis, dus ze kennen me daar... weet niet of dat uitmaakt.

    Ik kan me voorstellen dat ze wel een beetje moeten opletten als ze pakken terugnemen... dat ze niet een half leeggehaald en opgevuld/dichtgeplakt pak per ongeluk terugnemen... dus dat het daarom kan afhangen van of ze je kennen...

    Trouwens die hoeveelheden die je nu wilt gaan kopen, die krijg je wel op. Minimaal 2 pakken maat 1 heeft denk ik iedereen wel nodig.
     
  3. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Met 2 pakken 1 en 1 van 2 zit je sowieso goed. Hier was ze 7,5 pond en heb 5 pakken nr 1 gebruikt, 3 nr 2 en nr 3 vrij lang.
     
  4. Majorana

    Majorana Bekend lid

    29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb er zelfs een pak pampers kunnen ruilen zonder bon, die ik niet bij de Etos gekocht had... Super service. Wel moet het pak natuurlijk helemaal dicht zijn.

    Overigens hebben wij tot een maand of 3 geloof ik met nr 1 gedaan, hij was behoorlijk smal. Maar 2 pakken zul je zeer waarschijnlijk wel kunnen gebruiken.
     
  5. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nr 1 hebben wij lang gebruikt , maar wij krijgen ook kleine kindjes !! Maar goed als je twijfelt , kun je er 2 pakken en 1 van 2 , die heb je daarna tch wel nodig ..en kun je 1 nog bijkopen !!!

    Hier ook een smal meisje , zit nog steeds in maat 3 en is 2 jr en 2 maanden !!
     
  6. Marise

    Marise Fanatiek lid

    10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Mijn zoontje was gemiddeld bij de geboorte, maar ik heb nog best lang met maatje 1 gedaan. Ik heb dus nu gewoon weer een heel aantal pakken maatje 1 ingeslagen. Bekijk nu gewoon alvast wat aanbiedingen en koop ook grotere maatjes 2/3.

    Scheelt weer.
     
  7. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja Etos is daar heel coulant mee. Maar met 2 pakken 1 ga je niet teveel hebben dat geloof ik niet.
     
  8. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    je hebt in het begin zoiezo zeel luiers nodig , vliegen er door heen
     
  9. Myself82

    Myself82 Actief lid

    27 feb 2012
    336
    0
    0
    Ok bedankt meiden. Dan ga ik dit alvast halen en kan idd altijd 1 bijkopen. Ik heb geen idee hoe groot ons kindje straks zal zijn. Ik was flink, mijn man juist heel klein. Geen idee wat dat gaat doen.
     
  10. LovelyBrunette

    LovelyBrunette Actief lid

    11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Hoeveel pakken luiers maatje 1 en maatje 2 raden jullie aan om sowieso in huis te hebben?
     
  11. Linana

    Linana Niet meer actief

    Op de site van kruidvat staat zelfs dat je huismerkproducten altijd mag ruilen, ook zonder bon.

    En hoeveel pakken? Ik zat gelijk al in maat 2 van pampers, deze maat heb ik ook gekregen van de kraamzorg als kado.
    Ik denk dat je voor de zekerheid 1 pak maat 1 kan nemen en de rest maat 2.
    In maat 2 heeft mijn zoontje wel een week of 4 gezeten.

    Ik moet er wel bij zeggen dat mijn zoontje niet echt een goede graadmeter is denk ik. Hij was bij de geboorte 3020 gram en inmiddels met 4 maanden 7800 :p
     
  12. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb 16 pakken maat 1 liggen dus ik hoop wel dat ik deze keer weer mag ruilen, mochten ze te klein worden :p.
     
  13. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    :$

    Ik betwijfel of ik zelfs voor Lisa 16 pakken maat 1 nodig had...
     
  14. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Als je het bij 2 pakken maat 1 houd heb je wel genoeg om te beginnen. Bij ons ging 1 pak ongeveer 1 week mee.

    Je man kan altijd bijhalen indien nodig de eerste week.

    Maat 2 gaat iets langer mee, maar is baby afhankelijk. Als je een pak of 3 hebt kan je even voort.
     
  15. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid


    zelfs voor mijn mini geen 16 pakken nodig gehad (13 thuis + 1 week ziekenhuis dus ook een pak). waarom zoveel?
     
  16. LovelyBrunette

    LovelyBrunette Actief lid

    11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Hihi 16 pakken.... was sowieso niet van plan zoveel in te slaan. wow!

    Indd, een pak extra is zo bijgehaald natuurlijk.... Ik heb al het een en ander liggen. Maar wist even niet zo goed wat nou wijsheid was. Maar hier kan ik wel wat mee. Dank jullie wel!
     
  17. LovelyBrunette

    LovelyBrunette Actief lid

    11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Dit is sowieso ook niet verkeerd! :D
    Ik ben van plan om kruidvat-merk luiers in te slaan
     
  18. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    16 pakken :$ denk dat je dr 12 van kunt ruilen ofzo haha
    Zoontje was 48 cm en 7 pond en heeft maar 3 à 4 weken met maat 1 gedaan = pak of 4/5
     
  19. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wij hadden bij onze eerste wel iets langer maat één nodig, hoe lang precies weet ik niet meer.. Een maand of twee geloof ik.
    Dan zijn 16 pakken veel te veel, ik weet het :p.
    Ik heb de echt voordelige aanbiedingen genomen zodat ik niet die stomme aanbiedingen van twee pakken voor 20 euro moet nemen. Dat was twee maanden geleden de normale prijs!
    En het is ook wel met de gedachte dat als het te veel is, ik het kan ruilen.
     
  20. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb hier 4 pakken nr 1, 2 pakken Aldi nr 2 (2x90). Kleine maatjes verkopen ze inmiddels niet meer bij de Aldi dus dan maar een kruidvat poging wagen nr 2 of 3, zien we tegen die tijd wel.
     

Deel Deze Pagina