zijn hele goede luiers! maare ze zijn goedkoper hoor. maat 2 90 luiers voor 11.90 ofzo en daarna 70 voor de zelfde prijs. ik gebruik niet anders, van andere luiers krijgt ze uitslag!
en de luiers maat 3 zijn er helaas uit. heb met hoofdkantoor gebeld. vind het raar dat ze er uit zijn maar goed bij sommige aldis nog wel te koop maar op = op!
Ik ben echt fan van de aldi luiers. Zowel voor mn oudste (maat 5) en mn jongste (maat 2) zweer ik erbij. We zijn begonnen met newborn luiers van kruidvat maar daar lekte ie al na 1 week flink mee door. Met aldi luiers heb ik nooit lekkage. En ze zijn nog goedkoop ook. Misschien woont TS in Belgiƫ? Daar zijn ze wel duurder. Dus als je vlak bij de grens woont zou ik je aanraden om ze in NL te komen halen
Lild heeft nu trouwens veel dunnere luiers! Hier gebruikte ik idd ook in het begin alleen maar pampers...werkt toch het beste met de ontlasting die je kleintje dan heeft...
Lidl vond ik hier een ramp. AH kan er voor een keer mee door maar sneller lekkage en sluitingen liggen er nog wel eens af voor je een luier aan hebt. Kruidvat ken ik alleen als new born (erg stug in vergelijking met pampers) en 4+ en als het zo een keer uitkomt, vind ik ze prima. Wel vind ik de randjes bij de beentjes wat kort en bij een erg volle luier gaat het sneller mis dan bij de Aldi luiers.
grappig die verschillen...ik den dan echt hier..Hoe kun je de lidl luiers niks vinden En aldi vindt ik weer niks hahahaha
Hier geen Aldi dus geen ervaring mee. In het begin gebruikte ik Pampers bij de kids, daarna ging ik over op Kruidvat eigen merk luiers en die zijn supergoed!! Huggies heb ik ook vaak gekocht, die vind ik ook erg fijn Wij gaan straks denk ik eerst weer Pampers gebruiken, daarna weer over op Kruidvat eigen merk
Ik vind het prima luiers, zeker gezien de prijs. Enige nadeel vond ik dat als dochterlief een keer rode billen had ze niet overgingen met deze luiers (al kreeg ze ze er niet van) dus ik heb meestal een mengelmoesje liggen van aldi en kruidvat en wat er verder evt. in de aanbieding was (haal ook wel es wat in duitsland) Maar de kleine maatjes gaan er echt uit bij de aldi, was er vandaag en maat 3 lag er al niet meer en wat er in maat 2 lag was afgeprijsd naar 8 euro per pak, dus nog maar snel 2 pakken ingeslagen (als 3 er nog had gelegen nog wel meer maar heb al een flinke voorraad liggen thuis van 1 en 2). Even gevraagd bij de kassa en ze gaan er idd echt uit, liep niet goed genoeg ofzo (tsja mt 4 gebruik je idd veel langer dan 2 of 3 dus dat verkoopt beter) jammer hoor!