11,50, zit 2 keer zoveel in als een normaal pak van pampers. Ik vind ze niet stug. Maar ik gebruik deze soms en soms kruidvat (als die in de aanbieding zijn) vind ze allebei goed. Dus ik ga straks gewoon kruidvat kopen.
hmz ik wou voor de nieuwe uk ook maat 2 halen,die zijn er idd nog genoeg hier.....heb maat3 ook al een tijdje niet gezien hier. zag gister nog dat ze maat 4 en 5 aan het bijvullen waren. ik ga dus maar 2 pakken maat 2 inslaan voor straks.
Zou echt jammer zijn! Waren voor mijn kids de enige luiers waarin de billetjes mooi bleven, naast katoenen luiers, maar da's weer meer werk.
Nou, ik heb daarnet hoofdkantoor Aldi Roosendaal gebeld en die wisten van niets! Volgens haar gingen ze niet uit het assortiment (ik schrok nogal van dit topic dus ben gelijk gaan bellen), anders wist ze het wel. Dus ik hoop echt dat ze erin blijven, beste luiers die ik ben tegen gekomen en nog eens goedkoop ook! Dus : volgens hoofdkantoor Aldi Roosendaal is het een leugen...
Vaag dat Roosendaal van niets weet en twee andere hoofdkantoren wel zeggen van wel. Misschien is het regiogebonden? Dat zou voor ons wel fijn zijn, want wij vallen ook onder de regio Roosendaal. Nou ja ik ga niet extra inslaan, maar zal de volgende keer dat ik luiers nodig heb (ik gebruik 1 pak per 2 weken) wel even wat eerder op zoek gaan voor de zekerheid.
Nou ja, vreemde verhalen. Ik ga voorlopig maar uit van wat ze hier in het filiaal zeiden, dat alleen de kleinste maat eruit gaat....dat geldt dan misschien voor hier. Zou mooi zijn in ieder geval als de luiers wel gewoon te koop blijven.
Alles goed verlopen! Gisteravond weer naar huis. Met kleine uk alles goed. Alleen hebben ze uiteindelijk alleen gekeken tijdens de operatie en niks gedaan. Scheur in meniscus zit te diep naar binnen waardoor halve meniscus eruit zou moeten en ik grote kans heb op slijtage. 3 maanden rustig aan en niet door mn hurken en hopen dat het vanzelf hersteld. Volgende maand terug komen en even horen of ik gewoon mn werk kan doen.
ontopic, vreemde verhalen. Ik kan voorlopig even niet naar de winkel maar stuur mn man volgende week wel even en die moet maar even kijken of alles nog goed te verkrijgen is.
Ik was vandaag bij de Aldi en heb meteen ff gevraagd en daar zeiden ze wel de kleinste maar de grote maten blijven gewoon ..
in principe als je naar die gewichtsaanduidingen kijkt zou je maat 3 kunnen overslaan. Er was volgens mij nog een merk dat maat 3 niet had...