luiers van de ALDI gaan uit assortiment

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mbtc, Feb 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hmm, ik wilde ze ook gaan proberen doordat er zoveel goede verhalen over zijn... Zou erg jammer zijn als ze eruit gaan.

Als zoveel mensen enthousiast zijn over deze luiers, lijkt me dat ze ook goed verkopen. Beetje raar dus als ze er dan mee ophouden.

Ook raar dat er zoveel verschillende reacties zijn van de aldi-filialen... ben benieuwd wat nu de waarheid is. Afwachten maar ;)

2. jannanas

jannanas Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,816
    1,700
    113
    Vandaag was ik in de Aldi en heb het ook gevraagd. De bedrijfsleider gaf aan dat de kleinste maatjes eruit gaan, volgens mij 1, 2 en 3. Hij vertelde dat ze eerder ook alleen 4 t/m 6 (?) hadden en dat de kleine maatjes als proef erbij waren gekomen. Maar blijkbaar is het niet rendabel genoeg dus ze gaan er weer uit. Dus volgens hem blijven de grote maten wel gewoon verkrijgbaar.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    ik ben vandaag naar de Aldi geweest en ze zeggen daar dat ze er helemaal niet uit gaan hoor... gelukkig maar!

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    maat 1 hebben ze bij aldi zowiezo niet.
    maat 3 overslaan? maat 2 is echt te klein geworden en maat 4 is veel te groot!

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Raar als maat 3 eruit gaat. Heeft ze hier lang in gezeten.
    En vond de overgang van 3 naar 4 al groot, 3 was hier te klein en 4 te groot. Sloot niet goed aan bij de beentjes.
    Toen even een tijdje pampers gebruikt tot 4 van Aldi paste.
    Maar van 4 gingen we al vrij snel naar 4+ en gebruiken we nu nog.
    Ik wacht wel af wat ze hier doen met de luiers.

6. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat een hoop positieve verhalen over deze luiers, misschien dat ik ze ook moet gaan proberen voor de middelste van 2,5. die heeft alleen een luier in bed aan, dus 2 keer per dag , ze is verder zindelijk. Gebruik nu kruidvat voor haar, zit er veel prijsverschil in die van kruidvat en de aldi dat jullie weten?

Voor de jongste gebruik ik het liefste pampers voorlopig.

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @daantje luiers aldi kosten 11.50 weet niet hoeveel er in maat 4+ zitten (volgens mij 70) maar ik heb 90luiers voor 11.50

8. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    volgensmij gaan de doekjes er ook uit van bebino met dat klepje,ik baal hier zoooooooo van,net als met de luiers.
    als het niet meer uit kan ivm grondstof prijzen,doe er dan wat bij de prijs op....

9. quschke

quschke VIP lid

Jun 12, 2010
    6,029
    0
    0
    limburg
    Hier in de aldi lagen nog alle maten luiers!
    Hoop niet dat de doekjes eruit gaan, want ik vind die het fijnste!En gebruik die altijd!

10. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Hier is alleen maat 3 niet meer te verkrijgen, komt ook niet meer terug zeiden ze! :(
    Nummer 2 en 4 zijn volop verkrijgbaar! Gelukkig wonen we dicht bij de grens en hebben we daar een flink aantal pakken 3 vandaan gehaald, voor het geval ze daar ook eruit gaan! Zijn ze trouwens nog goedkoper dan hier! (10 euro voor 90 luiers!)
    Zou echt stom zijn als ze er allemaal uitgaan!

11. zon1981

zon1981 Niet meer actief

Vind die van de AH ook wel goed. Ik koop altijd een maxi pak, de kosten zijn ong. 13 euro voor 80 luiers.

12. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ikbheb ze nu ook maar vind er harde stukjes in zitten (maat 5) heb jij dat niet?

Share This Page