Ik gebruik een gewone emmer met waszak, geen daiperchamp-achtige dingen. En hier nog geen blijvende vlekken geconstateerd, alles gaat er met wassen al uit (40 graden en 1 eetlepel Potion), en mijn dochter ert gewoon rode bietjes en worteltjes
Hier ook wasbare luiers en borstvoeding. Ik ben zeer tevreden over de luiers (easyfits) Mijn zoontje heeft nooit lekkage met wasbare luiers maar hier ook inderdaad wel lekkage met pampers. Ik was om de drie dagen een was luiers. Ze drogen bij mij gewoon altijd aan de waslijn en hebben dan zeker 12 uur nodig. De vieze luiers gooi ik in een emmer met een waszak. Waszak vol, hoppa kee in de wasmachine! Als je vragen hebt of producten wilt voelen adviseer ik je om bij een consulente van Kaatje Katoen langs te gaan. Je kun hun contactgegevens vinden op de website. Zij zijn gebruiker van de wasbare luiers en kunnen je daarin goed adviseren.
Hier ook wasbare luiers (hydrofielen) en borstvoeding. Ik gebruik hydrofiele luiers met daarover coveralls van blueberry. Vind ze super fijn en lekken niet door. Met de hydrofielen moet je wel iets vaker verschonen omdat ze sneller vol raken. Denk dat ik om de 3 uur verschoon. Heb trouwens 3 coveralls te koop, het zijn one-sizers Had ook 2 mini's en die gebruik ik nu dagelijks. De andere 3 zijn nog nooit gebruikt, helemaal nieuw. Voor 15 euro per stuk mogen ze weg, nieuwprijs 18,45 euro. 2 met drukknoopjes en 1 met klittenband Marktplaats.nl - Coveralls voor de katoenen luiers - Badjes en Verzorging