Voel iets raars onder de schedel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door La femme Nikita, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Heb even een vraagje...

Al een tijdje merkte ik dat mij zoontje een soort van puntje op zijn achterhoofd had...het voelt heel spits, een soort van bultje onder de huid, maar daar zit natuurlijk niks alleen maar bot.
    Nu merkte ik dat een stukje ernaast er ook iets zit onder de huid, dit kun je bewegen, voelt als een soort van peesje ofzo wat je dus heen en weer kunt bewegen...het spitse puntje zit vast en lijkt gewoon zijn bot te zijn...

Wat zou dit allemaal kunnen zijn? Bij zijn zusje is haar hoofd gewoon mooi rond en voel ik helemaal niks...

Heb al wat geprobeerd te googlen maar vind niks, het is ook zo moeilijk te beschrijven en wil er niet meteen voor naar de dokter rennen...Maar msischien weet hier wel iemand raad...

Alvast bedankt....

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou er in ieder geval niet teveel aan zitten en aan bewegen enzo...Beter even volgende week naar het inloopspreekuur van het CB gaan.

3. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    o jeetje, ik zou wel even naar de dokter gaan hoor...

4. Babystew

Babystew Niet meer actief

Bedoel je niet de kleine fontanel? Die ligt ter hoogte van de kruin.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou er niet continue aan gaan zitten maar laat het gewoon even beoordelen.Wschl hoort het er gewoon te zitten maar dan weet je het zeker.

Gr Ingrid.

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Misschien een kliertje?

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn dochter heeft dat ook. Ik weet niet eens meer hoe hij het noemde,mgeloof gewoon wat kraakbeen. Maar het kon in ieder geval geen kwaad.

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meidenm bedankt voor de info...Kraakbeen daar lijkt het inderdaad wel op.

Meneertje is pas weer helemaal onderzocht i.v.m. BHS en heftige krampen en was helemaal gezond en niks opvallends...Ben natuurlijk helemaal vergeten te vragen van zijn schedel, maar er komt toch een MRT scan aan om epilepsie helemaal uit te sluiten, dus dan weten we het zeker...

Deel Deze Pagina