hoi meiden, emily ligt sinds vandaag in haar eigen bedje. eerst lag ze altijd in de wieg naast ons. alleen als ik haar op bed leg dan duurt het 5 minuutjes en dan ligt ze overdwars. dus met haar beentjes door de spijlen en met haar hoofdje tegen de andere kant tegen de spijlen. doen meer kindjes dit? is er een manier om dit tegen te gaan? we hebben haar sinds een week ook in een slaapzak omdat ze onder de lakens kroop.
Ik vind mijn kindje ook elke ochtend overdwars in zijn bedje... Alleen ligt hij niet met zijn beentjes door de spijlen! Ik heb geen idee hoe je het tegen kunt gaan...
Mijn zoontje doet het ook, ik ga het niet tegen als hij niet lekker ligt dan draait hij vanzelf wel weer anders. Ik heb wel van die dingen rondom de spijlen gedaan ben even de naam kwijt maar van dat zachte spul dat hij zijn hoofdje geen zeer doet en niet kan blijven hangen met een beentje of armpje als hij wel draait, hij heeft het een keer snachts gehad dat zijn beentje vast zat zo zielig.. Heb gelijk ( die dingen waar ik even de naam niet meer van weet haha ) gehaald!
de oudste deed dat ook - de jongste alleen als ze écht wakker was. Ik zou denken dat je het niet tegen kunt gaan
De mijne doet het ook, al weken...het CB raadde mij aan om hem in een slaapzak te leggen zonder deken, zodat hij er niet onder kan komen. Meer kun je er niet aan doen! Ik merk nu dat hij langer wordt en het niet meer zo lekker ligt, hij het minder doet....gewoon laten gaan dus! Kan geen kwaad..
Hier gebeurde het ook vaak, dan draait ze van haar rug naar haar buik en dan is het gillen want dan zit ze tot aan haar knie vast tussen de spijlen.. Hier is het nu ineens over.. gebeurd nog zelden.. In bed gebeurde het eigenlijk nooit omdat ze in een slaapzak slaapt..
Hier ook! Lars lag op een gegeven moment ook half onder de dekens of er helemaal boven. Dus toen meteen slaapzakjes gekocht en de dekens er af. Nu draait hij heel veel dus moet ik hem vaak "redden" omdat hij met een beentje of armpje tussen de spijlen ligt. Hij ligt niet vast maar hij kan ook weer niet zelfstandig los komen. Ik neem aan dat deze tijd ook weer voorbij gaat