hallo, ik heb even wat vragen, misschien dat jullie op sommige een antwoord weten! jason is momenteel erg verkouden, is daar wat aan te doen?? hij heeft na elke voeding de hik! volens mij omdat die te snel drinkt, maar heb al een speen met klein gaatje (van avent) wat voor fles en speen gebruiken jullie?? ik geef nu nutrilon standaard, hoor van sommige dat friso comfort beter is, ook voor darmkrampen? wie gebruikt dit nog meer>? nou dat was het wel ff geloof ik haha alvast bedankt! liefs..
Hoi Klaasje, Wat vervelend dat Jason verkouden is. Is hij voornamelijk neusverkouden of ook met hoesten erbij? Je kunt een halve ui naast zijn bedje leggen en volgens mij mag je ook luuf voor baby's gebruiken, ik zou het dan alleen niet direct op zijn huidje smeren maar bijvoorbeeld op zijn romper of pyamaatje. Wat betreft de voeding heb ik alleen ervaring met Nutrilon, omdat Lotte in het begin ook wat last had van haar darmpjes zijn we overgestapt naar Nutrilon Omneo en toen het een paar maanden goed ging weer terug naar de standaard Nutrilon. Elke baby zal in minder of meerdere mate last hebben van darmkrampjes, dit is iets waar ze de eerste maanden echt doorheen moeten helaas. In het begin het ik ook Avent flessen gebruikt met speen 1, omdat Lotte er zoveel mee knoeide ben ik andere flessen gaan uitproberen en uiteindelijk een voor haar geschikte fles gevonden in Dodie. Die zoektocht heeft wel even geduurd, weet niet hoeveel flessen en spenen ik uitgeprobeerd heb. Laat Jason wel goed boertjes? Succes!
Voor de verkoudheid deed ik altijd ene halve ui naast zijn bedje zetten. Luuf op zijn rugje en borst, en daro fysiologische zoutoplossing in zijn neusje. Voor de darmpjes heb ik geen idee. Lars had heel veel krampen maar die had een koemelkallergie. Ik zou even met je cb overleggen voor je zelf op andere melk overstapt. Wat betreft de hik, dat had Lars ook en die kreeg bv dus daar heb je geen andere speen voor haha. Op ene gegeven moment kreeg ik het advies om hem eerder aan te leggen zodat hij niet te gulzig dronk vanwege de honger en dat ging goed.
Ik gebruik ook de Comfort van Friso..maar dan vooral omdat Tim last van verstopping had. Voor de verkoudheid zo ik ook een ui naast het bedje zetten.. Ik heb bij lisa de Difrax flessen gebruikt. (die kromme) en nu bij Tim gebruik ik de Avent.. Hij wil nl de difrax niet.
Ik gebruik (zoals je weet ) ook Friso Comfort. Gebruikte eerst nutrilon hypoallergeen, maar daar kreeg Iman verschrikkelijke krampjes van. Ik gebruik voor de melk de flessen van de Hema, heel goedkoop, maar 1,90 euro, omdat die voeding iets dikker is en die speen is precies goed, na een aantal flessen geprobeerd te hebben! Af en toe krijgt ze warm water met venkel in als ze krampjes heeft en dat krijgt ze uit de B-free fles, dit is een fles tegen krampjes met een speciaal ventiel.
Ik heb m bij babydump gekocht Je kunt m ook online bestellen, bijvoorbeeld hier: http://www.voormijnbaby.nl/?p_Id=2&do=d ... 223cfb4389
ok de hik kan door 2 dingen komen.. of hij drinkt idd te snel.. of hij heeft het koud... over de voeding weet ik niet want ik bv
@sweetangel100 Thanx!! alhoewel Yassir niet heel veel last heeft van zijn darmpjes, wil ik deze fles wel in huis hebben. Ik ga morgen gelijk langs de babydump.
bedankt allemaal, zal dat van die ui even uitproberen! ik heb al veel verschuillende flessen en spenen geprobeerd, maar elke keer heeft die de hik, hij drinkt idd ook erg gulzig, maar jah als het aan hem ligt, wil die om de 2 uur wel drinken! iik geef hem nu om de 3 uur en dan 90 en 's avonds 120 cc! ik denk niet dat ik meer of vaker kan geven, want het is al best veel! misschien moet ik maar voeding voor hongerige baby's haha! moet eind deze maand voor het eerst naar cb, zal dan daar wel ff vragen!! groetjes
toen Elyesa verkouden was heb ik hem 2 keer per dag een bagje gegeven met zwitsal ecaluptus, in het kruidvat hebben ze die meestal wel. het hielp echt na een paar dagen was hij terug beter. en snachts sliep hij gewoon veel beter. groetjes talia