Buggy kopen of kinderwagen mee op vakantie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Decca1980, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben een Mutsy 4 rider. Prima kinderwagen, alleen neemt deze erg veel ruimte in beslag.
    Voor erbij waren we van plan om over een aantal maanden een opklapbare buggy te kopen. Ook ivm vliegvakantie in november en voor op de fiets. We zaten te denken aan de Koelstra Simba, omdat deze helemaal plat kan.

Volgende week gaan we onverwacht een weekje op vakantie met de auto en nu twijfel ik of ik misschien nu al een buggy zal gaan kopen. Maar eigenlijk is ze daar nog te jong voor...

Onze dochter is dan 5 maanden. Ze kan al redelijk goed zitten, wel met ondersteuning uiteraard. Los zitten heeft ze al een paar keer zelf gedaan, maar echt nog heel kort. In de kinderstoel zit ze ook (eventjes) prima.

Wat zouden jullie doen? De Mutsy meenemen, of toch maar nu al in de buggy. Het is maar voor een weekje. Bijkomend "probleem" is dat ze nu in een fase zit dat ze de kinderwagenbak echt helemaal niks vindt (kan ze niet om zich heen kijken). Ik merk dat ik zelf voor hele korte stukjes daarom nu ook sneller de maxicosi pak.
    Verder nemen we uiteraard een draagdoek mee etc.

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik zou de mutsy met wandelwageninzet meenemen. Buggy is pas fijn als ze een tijd kunnen zitten. Ook moet hij plat kunnen zodat ze kan slapen.

3. Bamboe

Bamboe Actief lid

5 dec 2011
    104
    0
    0
    Nootdorp
    Ik zie dat je een buggy wilt die helemaal plat kan. Als dat kan is het voor een kleine meid van 5 maanden geen probleem hoor.
    De buggy die jij wil is geschikt vanaf geboorte daardoor!

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik heb zojuist toch maar een buggy besteld. Als het goed is komt deze morgen binnen. Ik ga dan kijken of ze er een beetje ok in zit. Is dat niet zo, dan heb ik de buggy gewoon al vast liggen voor over een aantal weken/maanden en stouwen we de auto lekker vol met de kinderwagen.
    Zal je natuurlijk wel net zien dat die over een maand enorm in de aanbieding is :)

Deel Deze Pagina